Bewertungen von Sushi 8 Sint-Michielsgestel

Neue Beurteilungen

4.0
Alex
25 Dezember 2025

Een glutenvrije bestelling geplaatst. Bij het ophalen vertelde ze, dat ze extra opletten dat alles glutenvrij is. complimenten voor de behulpzaamheid en de vriendelijkheid. Het was heerlijk.

Linda Steenbakkers
25 Dezember 2025
Irma van Overbeek
24 Dezember 2025
Bianca
23 Dezember 2025

Snel bezorgd en super lekker! Maakt niet uit wat je besteld alles is lekker

Jmb Janse
21 Dezember 2025

De sushi' s waren heerlijk maar slordig gemaakt. Dat waren wij niet gewend. Vorige keren waren ze veel mooier.

Anoniem
20 Dezember 2025

Super lekker sushi en altijd zeer vriendelijk personeel

Rasa
18 Dezember 2025

Heerlijke suchi en heel creatief verpakt vanwege feestdagen! Bij deze ook voor jullie fijne feestdagen :)

Robin
15 Dezember 2025
Leon van Weerdenburg
15 Dezember 2025

Zoals gewend, erg lekker. Mooi optijd volgens afspraak bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daniëlle
14 Dezember 2025
Marijke
7 Dezember 2025
Rik
5 Dezember 2025
Miranda De Kok
3 Dezember 2025

Lekkere sushi altijd vers Alleen zaterdag besteld zouden tussen 6 en kwart over 6 bezorgen Kwart voor 7 nog niks Gebeld beetje warrig verhaal dat het al bezorgt was Toen zei ze dat het nog in de fietstas zat ( maar onderweg waren ) Er zaten ook warme dingen bij Dus was al bang dat die koud waren Bezorger stond aan verkeerde deur toen hij eindelijk kwam ( ik vraag of de warme dingen nog warm waren ) zei hij ik denk het wel ( niet dus) ook geen excuus dat ie ondertussen 3 kwartier te laat was ( en dus koude gerechten) de sushi was lekker en verder normaal goeie bezorging Maar dit vond ik niet netjes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

LM
30 November 2025

Bestelling om 1700 geplaatst. Eerst volgende bezorgslot was tussen 1800 en 18.15. Uiteindelijk werd na gebeld te hebben, twee en een half uur later pas het eten bezorgd. Opmerking aan de telefoon kwam neer op 'jammer we hebben het druk en bezorgen per fiets'. Waarom dan ĂŒberhaupt bezorgtijden aanbieden op de site?! Dit zou toch echt beter en sneller moeten kunnen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pia-may Gloudemans
29 November 2025

Gewoon superlekkere sushi!

Marc
28 November 2025

Heerlijke verse sushi. Dank!

ondersteijn
22 November 2025

Was heerlijk. Met z'n allen met volle teugen genoten. 'n Compliment waard.

Van Berkel
22 November 2025

De lekkerste sushi 💯%👌

Paul Klever
21 November 2025

Prima in orde zoals altijd: lekker vers en smakelijk, top kwaliteit ingrediënten en netjes op tijd klaar. En ook nog vriendelijk en niet duur, dus werkelijk niets om over te klagen

Marijke van der Donk
30 Oktober 2025

Perfect đŸ€©

Dorien
29 Oktober 2025

Heerlijke sushi, precies op tijd geleverd en een extra cadeautje vanwege Halloween. Top!

Anja Hermans
27 Oktober 2025

Wij hebben niet alles van de bestelling gehad. De Wakame hebben we niet gehad €5,00. Graag zouden we dit bedrag terug gestort willen krijgen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nick pijnappels
25 Oktober 2025

Half uur te laat bezorgd Gyoza , kip en jakatori spies was koud . Sushi prima

M
13 Oktober 2025
Rik
12 Oktober 2025

Heerlijk

Dineke
12 Oktober 2025
Anne Der Kinderen
11 Oktober 2025

We hebben ruim 2,5 uur moeten wachten. Twee keer telefonisch contact gehad waarop we heel onbeschoft behandeld werden. Zelfs 1x is de hoorn erop gehangen. Verder was de sushi die we uiteindelijk kregen wel erg lekker en was de bezorger erg vriendelijk.

.
11 Oktober 2025

2.5 uur gewacht op de bestelling.. de sushi was prima, de gyoza’s waren koud. Nu al een aantal slechte ervaringen gehad.. erg zonde.

alexander beekwilder
11 Oktober 2025
Dianne
11 Oktober 2025
Geertje
5 Oktober 2025

Top sushi.. đŸ‘ŒđŸŒđŸ˜ƒ

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rianne
3 Oktober 2025

Lekker maar wel de sauzen vergeten

Heleen
27 September 2025

Wederom heerlijke sushi! Vriendelijk personeel.

Van uden
27 September 2025

Helaas was de sushi teleurstellend. Weinig smaak en niet heel vers. Nori was taai en rijst papperig.

van Eijk
26 September 2025

Heerlijke Sushi, Vriendelijke bezorger, en precies op gevraagde tijd !

Marlies
23 September 2025

Top!

judith
19 September 2025

Heerlijk vers, en perfect op tijd!@

Petra
15 September 2025

Heerlijke sushi. Vers gemaakt en snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jessica
14 September 2025

Heerlijke sushi! Altijd tevreden over de kwaliteit van het eten.

Anita
2 September 2025

Lekker

Lenny
31 August 2025
Johan
29 August 2025

Niet zo vers

Mieke Roos
18 August 2025

De favoriete box genomen heel lekker en bezorging netjes op tijd top👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vivian
17 August 2025

We zijn zeer ontevreden over de communicatie rondom onze bestelling vandaag, deze kwam bijna een uur later dan dat als geplande bezorgtijd werd aangegeven. We wilden al contact opnemen nadat we zagen wat de geplande bezorgtijd was (dit is pas na betalen van de bestelling en dan kan je dus niet meer terug..), we vonden dit veel te laat ivm jonge kinderen en wilden de bestelling daarom annuleren, hier is alleen helaas geen mogelijkheid toe. Hebben herhaaldelijk gebeld, eerst bezet, later ging de lijn wel over maar kregen we geen gehoor. Uiteindelijk zijn we zelf naar de zaak gereden om te vragen naar de status. De bezorger die net met een aantal bestellingen op pad ging had onze bestelling er niet bij zitten zei hij, later bleek deze er wel gewoon bij te zitten. We begrijpen dat het soms erg druk kan zijn maar geen/onduidelijke/onjuiste communicatie zorgt voor een slechte ervaring.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rasa
17 August 2025

Suchi was heerlijk, kwaliteit goed, wij bestellen alleen bij suchi 8 nog :) aanrader!

Paul Klever
13 August 2025

Hartstikke lekker zoals altijd, supervers en op tijd klaar. Prima!

Elke
8 August 2025

Ik had al 2 dagen van te voren besteld en mijn bestelling was optijd en heerlijk!

Rob
8 August 2025
Van Berkel
7 August 2025

Was weer superrrrrrrrr lekker

Viveen
28 Juli 2025

Een half uur te laat geleverd, daarbij waren de warme gerechten koud. Viel deze keer erg tegen jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je bericht en onze excuses voor de vertraagde levering en de koude warme gerechten. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is, vooral als je dit niet gewend bent van ons. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan kunnen we dit verder bespreken en zorgen dat je volgende bestelling beter verloopt. We hopen je snel weer te mogen verrassen met onze kwaliteit!

Kelly Vermeltfoort
27 Juli 2025

Eten was erg lekker. Bezorgtijd was 18.30 echter hadden we onze bestelling om 19.15 nog niet ontvangen. Nadat we gebeld hadden werd er aangegeven dat we de bestelling maar af moesten halen. Uiteindelijk werd het alsnog bezorgd om 19.30. Ondanks de slechte communicatie waren we tevreden over het eten zelf.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je feedback en wat fijn om te horen dat het eten lekker was! Onze excuses voor de vertraging en de slechte communicatie rondom de bezorging. We begrijpen dat dit niet de service is die je mag verwachten. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan kunnen we het verder voor je oppakken. Hopelijk kunnen we je volgende bestelling weer helemaal naar wens maken!

Rianne van Hulten
26 Juli 2025

Lekker

M.A.M Van Grinsven
23 Juli 2025

Was 15 min te laat maar gecompenseerd met extra loempia's

Leo
17 Juli 2025

Jammer dat de bestelling weer niet compleet is. Is al de 3e keer dat dit gebeurt. Erg slordig.

Elly
14 Juli 2025

Het was heel lekker, alleen jammer dat we 3 verschillende sushi hadden besteld en maar 2 verschillende kregen, en de gratis chilisaus en Japanse mayonaise zat er niet bij. Verder mooi op tijd bezorgd en de kwaliteit was ook gewoon goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
2 Juli 2025

We werden gebeld dat de tonijn op was. Balen. Voor iets anders gekozen. Toen het eenmaal bezorgd werd was de bestelling niet compleet. Na een telefoontje werd het opgelost en niet kort daarna stond er een bezorger op de stoep met vers gebakken Ebi. Goed opgelost

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is opgelost en dat je alsnog hebt kunnen genieten van verse Ebi! Bedankt voor je begrip en we doen ons best om het de volgende keer meteen helemaal goed te doen.

Monique
2 Juli 2025
Francy
1 Juli 2025
Anoniem
23 Juni 2025

Komt allemaal te laat en de bestelling de dag erna kwam meer dan 1,5 uur later en stond nog steeds in de keuken dus hadden we afgebeld

Van Alebeek
23 Juni 2025

Bezorging veel te laat, wel gebeld dat het later zou worden, maar vervolgens weer later dan afgesproken, bestelling uiteindelijk geannuleerd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joost
21 Juni 2025

We hadden de Celebration Box. Die was goed met veel afwisseling. We waren met z'n drieën en hadden nog een volle portie over! Met dan genoeg die. Prijs vind ik prima

Inwoner Sint Michielsgestel
21 Juni 2025

Was weer heerlijk 👍

Kooijmans
15 Juni 2025

Helaas was de bestelling niet conpleet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kaylee
14 Juni 2025

We misten allebei de saus bij de pokebowl en ik had zonder zeewier en avocado besteld en dat zat er gewoon op

Glenda
5 Juni 2025

Lekkere sushi en goede bezorging. Ze waren alleen de teryaki saus vergeten. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen om te vragen naar de teryaki saus, maar de telefoonlijn was continue bezet.

Alicja
3 Juni 2025

Helaas ipv bestelde Carpacio Nigiri heb ik vandaag Avocado Nigiri gekregen...

John
1 Juni 2025

We vonden de sushi teleurstellend. Het proefde niet vers en was niet zoals we normaal onze sushi eten.

Jeroen Blank
1 Juni 2025

Voor de tweede keer 3 kwartier te laat terwijl er anders word uitgesproken aan de telefoon door Sushi 8

Boukje
30 Mai 2025
Rianne
30 Mai 2025
durrer
23 Mai 2025
Murphy
22 Mai 2025

Super kwaliteit. Hebben genoten

Patricia
22 Mai 2025

Was uitstekend!

Fem
17 Mai 2025

Lekkah

Carla van den Hurk
11 Mai 2025

We vonden de Sushi droog. Zullen een andere Sushizaak kiezen

van de Ven
10 Mai 2025

Prima sushi. Netjes bezorgd, alleen zaten de stokjes er niet bij.

Rob
7 Mai 2025

Ik had het gevoel dat de favorite box al eventjes in de koeling heeft gestaan. Hierdoor vond ik de sushi te koud smaken.

Metel
4 Mai 2025
M.
2 Mai 2025

Bestellen hier vaak, altijd netjes bezorgd. Lekker qua smaak en ivm allergie moet ik vaak een aanpassing doen en dit is nooit een probleem. De surf en turfbox zijn wij grote fan van.

M
2 Mai 2025

Zoals altijd weer heerlijk genoten van de lekkerste sushi! Keurig op het tijdstip bezorgd waar de voorkeur naar uitging en alles weer tot in de puntjes verzorgd!

Mieke
29 April 2025

Het eten was overheerlijk, ik een mijn 20 gasten hebben enorm genoten. Het zag erg ook prachtig uit, een grote bestelling zag er mooi uit op tafel.

Paul Klever
28 April 2025

Het was weer erg lekker en stond keurig op tijd klaar om af re halen.

Niels Pijnenburg
27 April 2025

snaxcks waren koud

Antwort von Sushi 8

Geachte Niels, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de snacks koud waren bij je bestelling. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ervoor zorgen dat we hier in de toekomst meer aandacht aan besteden, zodat je altijd van warme, verse gerechten kunt genieten. We hopen je snel weer te mogen bedienen en je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Ad pijnappels
26 April 2025
M. van den Bersselaar
25 April 2025

We hebben echt genoten van de kip-sushi's, zeer smakelijk en een mooie mix van smaken. Verzorgde presentatie!!

Corrie
21 April 2025
Jeroen
18 April 2025

Heerlijke Sushi zoals eigenlijk altijd, mooi op tijd bezorgd. En lekkere loempia's gekregen omdat we iets te vieren hadden. Tot de volgende keer

Antwort von Sushi 8

Geachte Jeroen, wij vinden het heel erg fijn om te horen dat u een tevreden beleving heeft gehad bij ons. Wij hopen u snel weer bij ons terug te zien!

Mariëlle van der Borght
13 April 2025

Exact op tijd bezorgt. Goede sushi.

Annemie
11 April 2025

Heerlijke Shushi en snel bezorgd

C Hellen
10 April 2025

Heerlijk. Meer gember en wasabi graag.

Marion Hagemans
4 April 2025

De kwaliteit is uitstekend maar de rijst wordt meer terwijl de zalm, krab, wakame, sojabonen steeds minder worden.

Willeke
4 April 2025

Heerlijke sushi, mooie kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rianne
29 MĂ€rz 2025
Johnny Schoonus
26 MĂ€rz 2025

Eten is echt goed. Allen de hygiëne van het gebruik van handschoenen snap ik niet echt. Als ze buiten staan te roken met dezelfde handschoenen en op haar telefoon staat te scrollen.

Johnny Schoonus
23 MĂ€rz 2025
Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Coen
17 MĂ€rz 2025

Geen bezorging, ik heb zelf moeten ophalen. Geen terugkoppeling, telefoon was niet opgeladen was het antwoord.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Coen, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Rik
16 MĂ€rz 2025

Heerlijke schotel, surf en turf

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vjerana
28 Februar 2025

Sushi was echt lekker🍣 Top!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Paul
26 Februar 2025

Prima sushi, heerlijke chicken wings, op tijd klaar en vriendelijke mensen, top.

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Femke
23 Februar 2025

Erg vriendelijke bezorgster

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight