Bewertungen von Sushi 8 Sint-Michielsgestel

Neue Beurteilungen

4.0
Mieke Roos
18 August 2025

De favoriete box genomen heel lekker en bezorging netjes op tijd top👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vivian
17 August 2025

We zijn zeer ontevreden over de communicatie rondom onze bestelling vandaag, deze kwam bijna een uur later dan dat als geplande bezorgtijd werd aangegeven. We wilden al contact opnemen nadat we zagen wat de geplande bezorgtijd was (dit is pas na betalen van de bestelling en dan kan je dus niet meer terug..), we vonden dit veel te laat ivm jonge kinderen en wilden de bestelling daarom annuleren, hier is alleen helaas geen mogelijkheid toe. Hebben herhaaldelijk gebeld, eerst bezet, later ging de lijn wel over maar kregen we geen gehoor. Uiteindelijk zijn we zelf naar de zaak gereden om te vragen naar de status. De bezorger die net met een aantal bestellingen op pad ging had onze bestelling er niet bij zitten zei hij, later bleek deze er wel gewoon bij te zitten. We begrijpen dat het soms erg druk kan zijn maar geen/onduidelijke/onjuiste communicatie zorgt voor een slechte ervaring.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rasa
17 August 2025

Suchi was heerlijk, kwaliteit goed, wij bestellen alleen bij suchi 8 nog :) aanrader!

Paul Klever
13 August 2025

Hartstikke lekker zoals altijd, supervers en op tijd klaar. Prima!

Elke
8 August 2025

Ik had al 2 dagen van te voren besteld en mijn bestelling was optijd en heerlijk!

Rob
8 August 2025
Van Berkel
7 August 2025

Was weer superrrrrrrrr lekker

Viveen
28 Juli 2025

Een half uur te laat geleverd, daarbij waren de warme gerechten koud. Viel deze keer erg tegen jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Dankjewel voor je bericht en onze excuses voor de vertraagde levering en de koude warme gerechten. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is, vooral als je dit niet gewend bent van ons. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan kunnen we dit verder bespreken en zorgen dat je volgende bestelling beter verloopt. We hopen je snel weer te mogen verrassen met onze kwaliteit!

Kelly Vermeltfoort
27 Juli 2025

Eten was erg lekker. Bezorgtijd was 18.30 echter hadden we onze bestelling om 19.15 nog niet ontvangen. Nadat we gebeld hadden werd er aangegeven dat we de bestelling maar af moesten halen. Uiteindelijk werd het alsnog bezorgd om 19.30. Ondanks de slechte communicatie waren we tevreden over het eten zelf.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Bedankt voor je feedback en wat fijn om te horen dat het eten lekker was! Onze excuses voor de vertraging en de slechte communicatie rondom de bezorging. We begrijpen dat dit niet de service is die je mag verwachten. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan kunnen we het verder voor je oppakken. Hopelijk kunnen we je volgende bestelling weer helemaal naar wens maken!

Rianne van Hulten
26 Juli 2025

Lekker

M.A.M Van Grinsven
23 Juli 2025

Was 15 min te laat maar gecompenseerd met extra loempia's

Leo
17 Juli 2025

Jammer dat de bestelling weer niet compleet is. Is al de 3e keer dat dit gebeurt. Erg slordig.

Elly
14 Juli 2025

Het was heel lekker, alleen jammer dat we 3 verschillende sushi hadden besteld en maar 2 verschillende kregen, en de gratis chilisaus en Japanse mayonaise zat er niet bij. Verder mooi op tijd bezorgd en de kwaliteit was ook gewoon goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
2 Juli 2025

We werden gebeld dat de tonijn op was. Balen. Voor iets anders gekozen. Toen het eenmaal bezorgd werd was de bestelling niet compleet. Na een telefoontje werd het opgelost en niet kort daarna stond er een bezorger op de stoep met vers gebakken Ebi. Goed opgelost

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is opgelost en dat je alsnog hebt kunnen genieten van verse Ebi! Bedankt voor je begrip en we doen ons best om het de volgende keer meteen helemaal goed te doen.

Monique
2 Juli 2025
Francy
1 Juli 2025
Anoniem
23 Juni 2025

Komt allemaal te laat en de bestelling de dag erna kwam meer dan 1,5 uur later en stond nog steeds in de keuken dus hadden we afgebeld

Van Alebeek
23 Juni 2025

Bezorging veel te laat, wel gebeld dat het later zou worden, maar vervolgens weer later dan afgesproken, bestelling uiteindelijk geannuleerd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Joost
21 Juni 2025

We hadden de Celebration Box. Die was goed met veel afwisseling. We waren met z'n drieën en hadden nog een volle portie over! Met dan genoeg die. Prijs vind ik prima

Inwoner Sint Michielsgestel
21 Juni 2025

Was weer heerlijk 👍

Kooijmans
15 Juni 2025

Helaas was de bestelling niet conpleet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kaylee
14 Juni 2025

We misten allebei de saus bij de pokebowl en ik had zonder zeewier en avocado besteld en dat zat er gewoon op

Glenda
5 Juni 2025

Lekkere sushi en goede bezorging. Ze waren alleen de teryaki saus vergeten. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen om te vragen naar de teryaki saus, maar de telefoonlijn was continue bezet.

Alicja
3 Juni 2025

Helaas ipv bestelde Carpacio Nigiri heb ik vandaag Avocado Nigiri gekregen...

John
1 Juni 2025

We vonden de sushi teleurstellend. Het proefde niet vers en was niet zoals we normaal onze sushi eten.

Jeroen Blank
1 Juni 2025

Voor de tweede keer 3 kwartier te laat terwijl er anders word uitgesproken aan de telefoon door Sushi 8

Boukje
30 Mai 2025
Rianne
30 Mai 2025
durrer
23 Mai 2025
Murphy
22 Mai 2025

Super kwaliteit. Hebben genoten

Patricia
22 Mai 2025

Was uitstekend!

Fem
17 Mai 2025

Lekkah

Carla van den Hurk
11 Mai 2025

We vonden de Sushi droog. Zullen een andere Sushizaak kiezen

van de Ven
10 Mai 2025

Prima sushi. Netjes bezorgd, alleen zaten de stokjes er niet bij.

Rob
7 Mai 2025

Ik had het gevoel dat de favorite box al eventjes in de koeling heeft gestaan. Hierdoor vond ik de sushi te koud smaken.

Metel
4 Mai 2025
M.
2 Mai 2025

Bestellen hier vaak, altijd netjes bezorgd. Lekker qua smaak en ivm allergie moet ik vaak een aanpassing doen en dit is nooit een probleem. De surf en turfbox zijn wij grote fan van.

M
2 Mai 2025

Zoals altijd weer heerlijk genoten van de lekkerste sushi! Keurig op het tijdstip bezorgd waar de voorkeur naar uitging en alles weer tot in de puntjes verzorgd!

Mieke
29 April 2025

Het eten was overheerlijk, ik een mijn 20 gasten hebben enorm genoten. Het zag erg ook prachtig uit, een grote bestelling zag er mooi uit op tafel.

Paul Klever
28 April 2025

Het was weer erg lekker en stond keurig op tijd klaar om af re halen.

Niels Pijnenburg
27 April 2025

snaxcks waren koud

Antwort von Sushi 8

Geachte Niels, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de snacks koud waren bij je bestelling. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ervoor zorgen dat we hier in de toekomst meer aandacht aan besteden, zodat je altijd van warme, verse gerechten kunt genieten. We hopen je snel weer te mogen bedienen en je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Ad pijnappels
26 April 2025
M. van den Bersselaar
25 April 2025

We hebben echt genoten van de kip-sushi's, zeer smakelijk en een mooie mix van smaken. Verzorgde presentatie!!

Corrie
21 April 2025
Jeroen
18 April 2025

Heerlijke Sushi zoals eigenlijk altijd, mooi op tijd bezorgd. En lekkere loempia's gekregen omdat we iets te vieren hadden. Tot de volgende keer

Antwort von Sushi 8

Geachte Jeroen, wij vinden het heel erg fijn om te horen dat u een tevreden beleving heeft gehad bij ons. Wij hopen u snel weer bij ons terug te zien!

Mariëlle van der Borght
13 April 2025

Exact op tijd bezorgt. Goede sushi.

Annemie
11 April 2025

Heerlijke Shushi en snel bezorgd

C Hellen
10 April 2025

Heerlijk. Meer gember en wasabi graag.

Marion Hagemans
4 April 2025

De kwaliteit is uitstekend maar de rijst wordt meer terwijl de zalm, krab, wakame, sojabonen steeds minder worden.

Willeke
4 April 2025

Heerlijke sushi, mooie kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rianne
29 MĂ€rz 2025
Johnny Schoonus
26 MĂ€rz 2025

Eten is echt goed. Allen de hygiëne van het gebruik van handschoenen snap ik niet echt. Als ze buiten staan te roken met dezelfde handschoenen en op haar telefoon staat te scrollen.

Johnny Schoonus
23 MĂ€rz 2025
Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Coen
17 MĂ€rz 2025

Geen bezorging, ik heb zelf moeten ophalen. Geen terugkoppeling, telefoon was niet opgeladen was het antwoord.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Coen, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Rik
16 MĂ€rz 2025

Heerlijke schotel, surf en turf

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vjerana
28 Februar 2025

Sushi was echt lekker🍣 Top!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Paul
26 Februar 2025

Prima sushi, heerlijke chicken wings, op tijd klaar en vriendelijke mensen, top.

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Femke
23 Februar 2025

Erg vriendelijke bezorgster

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Harold
22 Februar 2025
Barbra
16 Februar 2025

Shusi was goed alleen als je besteld tussen 18:45 en 19:00 is het pas klaar om 18:20

Antwort von Sushi 8

Beste Barbra, onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Van de steenoven
16 Februar 2025

Heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Amelia
11 Februar 2025

het eten was zoals altijd heerlijk en deze keer was de bezorging uitzonderlijk snel

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Angelique
9 Februar 2025

Super service, net voor sluitingstijd nog besteld en de sushi was super vers en snel bezorgd. Dankjewel!!!

Antwort von Sushi 8

Wat een prachtige review! 💖 We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! 🍣😊

Claudia
8 Februar 2025

Top! Vers, snel bezorgd, heerlijk.

Antwort von Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Jean-Paul Schalken
2 Februar 2025
Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vera
30 Januar 2025

Goed

Antwort von Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Jackie
27 Januar 2025
Antwort von Sushi 8

Wat een prachtige review! 💖 We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! 🍣😊

Linda
24 Januar 2025

Eten was heerlijk. Alleen jammer dat er voor de 3 x geen Japanse mayo bij bezorgd is wat we wel besteld hadden!

Antwort von Sushi 8

Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u toch genoten van uw sushi!

judith
24 Januar 2025

Heerlijk, je proeft echt dat het vers is!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Gerard
22 Januar 2025

Bij een gerecht was de japanse mayonaise en teriyaki saus niet geleverd. Verder erg lekker, snelle en keurige bezorging.

Antwort von Sushi 8

Gerard, bedankt voor je positieve beoordeling. We zullen er op letten dat u de volgende keer uw volledige bestelling krijgt. Bedankt voor uw vertrouwen in Sushi Eight

Marion Hagemans
21 Januar 2025

Jammer dat de wasabi en gember voortaan fabrieksmatig is verpakt. Dat komt de kwaliteit zeker niet ten goede.

Judith Van de langenberg
17 Januar 2025

Super, lekker!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Irma
12 Januar 2025

Het was weer heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Hoi Irma, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Anja Hermans
2 Januar 2025

Heel tevreden over de kwaliteit en bezorging. Een min puntje: de wasabi en gember worden voortaan geleverd in zakjes die zonder schaar niet open te krijgen zijn. Geen verbetering.

Carin Aarts
2 Januar 2025

Na geplaatste bestelling om kwart over 5 ‘s-middags, gekozen voor “zo spoedig mogelijk bezorgen”. Helaas kwam de bestelling om half 9 ‘s avonds. Dus 3 uur en een kwartier moeten wachten. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, krijg steeds de bezettoon. Slecht dit !

Antwort von Sushi 8

Hoi Carin, wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor! Wij gaan dit terug koppelen naar het filiaal om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Wij willen u graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Zou u een mail met deze review en uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij u vanuit daar verder kunnen helpen? Mvg Team Sushi-Eight

Mark
2 Januar 2025

Eten is niet bezorgd, maar opgehaald op eigen initiatief. Uiteindelijk was het anderhalf uur te laat.

Antwort von Sushi 8

Beste Mark, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Bas Leemans
1 Januar 2025

Bestelling geplaatst rond 13:30 voor bezorging tussen 17:30 en 17:45. Om 18:15 was de bestelling er nog niet, vervolgens tussen 18:15 en 19:45 heb ik 15 (!) keer geprobeerd te bellen naar de vestiging. De telefoon is hierbij 0x opgenomen. Toen heb ik maar pizza besteld en pizza gegeten. Erna werd er om 20:13 uur de sushi alsnog bezorgd. Bijna 3 uur te laat en zonder enige communicatie. De sushi ziet er daarnaast slordig en afgeraffeld uit, deze heb ik maar in de koelkast geplaatst, want ik had nu al gegeten. Erg teleurgesteld over deze gang van zaken.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ron van pinxten
1 Januar 2025

Bestelling zou tussen 17.30 en 17.45 bezorgt worden, om 18.45 na diverse keren proberen te bellen eigenijk jullie aan de telefoon gekregen, met de vraag wat de bestelling bleef. Gesprek was moelijk dat ik niet begrepen werd. Telefoon werd doorgeven, toen werd mijn vraag wel begrepen en eerst er gevraagd of ik het op mijn komen ophalen. Dat afgesproken, maar helaas daar een half uur weer moeten wachten. Doordat ik zelf goed oplette zag ik dat er nog een shusi bowl op de balie stond uiteindelijk de bestelling me genomen. Thuis aangekomen bleek dat hij toch niet compleet was de enige fry van € 7.50 ontbrak. De rest van de avond géén telefonisch contact kunnen krijgen. Wat daarnaast tegen valt is géén excuus, als alleen sorry. Géén tegemoetkoming. Alles mijn inziens door een grote onderbezetting. Hoor graag van jullie.

Antwort von Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Gerber van Uden
1 Januar 2025

Goede avond, was onze eerste keer dat we bij Sushi 8 bestelde & waren erg tevreden over de kwaliteit, wat wel als ontevreden ervaarde, was de bezorg tijd (17:30/17:45) er zat een warme item tussen (ebi fry), die waren koud toen mijn vriendin thuis kwam van haar werk 17:30, omdat het al 16:50 geleverd was, heb er iets van gezegd, het is druk kregen ik als opmerking terug. Met vriendelijke groet; Gerber van Uden

Marion Hagemans
27 Dezember 2024

Ik vind het jammer dat de wasabi en gember voortaan in plastic zakjes fabrieksmatig verpakt is. Op deze manier is de kwaliteit minder.

M.kuijs
24 Dezember 2024

Al het eten dat kwam koud aan. Jammer.

Claudia
21 Dezember 2024

Gyoza was koud! Bezorger wist niet waar hij precies moest zijn. Erg jammer.

Danny
15 Dezember 2024

Was weer lekker als altijd

Mandy
12 Dezember 2024

De eight bowl was weer heerlijk en goed gevuld! Eten was op tijd,vriendelijke bezorger.

Claudia
12 Dezember 2024
Albert Mohr
12 Dezember 2024

wat een heerlijke schotel. Onze gasten vonden het ook bijzonder lekker.

Johnny Schoonus
8 Dezember 2024
Murphy
5 Dezember 2024

Helemaal super. Goede kwaliteit en heerlijk

Sinjorgo
4 Dezember 2024

2 prachtig houten Sinterklaas boten gevuld met de meest fantastische sushi's. De kleinkinderen en opa en oma konden geen betere surprise wensen laat staan bedenken.

Marco
30 November 2024

Zoals altijd prima sushi en mooi op tijd klaar om opgehaald te worden. We blijven terugkomen!

Madelinde
24 November 2024

Om 17.15 een bestelling geplaatst. Zou geleverd worden tussen 18.15-18.30 (begrijpelijk dat het zo lang duurt, want het is een zondag avond). Echter was er om 18.35 nog niks. Toen ik belde werd er aangegeven dat de bestelling klaar stond en dat ze eraan kwamen. Wij wonen op 5 minuten rijden van de sushi 8 (achteraf had ik het beter kunnen ophalen, maar we hadden voor een keertje een luie zondag), dus ik dacht.. prima. Echter is de bestelling uiteindelijk pas na 19.00 uur bezorgd. Bezorger bood zijn excuses aan, netjes, maar daar koop ik niks voor. Hij gaf aan dat het druk was en ze maar met zijn 2e waren. Heel vervelend, dat snap ik, maar niet mijn probleem. Dan moet je desnoods die dag gewoon niet bezorgen. En de krokante garnalen bleken ook nog eens koud te zijn. Mail gestuurd met officiële klacht. Ik verwacht een passende compensatie, anders bestellen we hier zeker niet meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nancy v vught
24 November 2024
Ingrid
22 November 2024

Te laat.

Mandy
21 November 2024

Bestelling was iets later maar we kregen netjes een telefoontje om ons daarover in te lichten. De eight bowls waren heerlijk!!!

Schoot
11 November 2024

Sushi was lekker. De warme gerechten waren koud! Daar is t toch echt te duur voor:( bezorgtijd was 1 uur en 15 minuten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Miranda
10 November 2024

Jammer dat er toch kaas in zat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Nienke
9 November 2024

Alles goed was weer lekker

EJ
9 November 2024

Na 9 maanden eindelijk week heerlijke sushi kunnen bestellen. Helaas werd de bestelling niet compleet geleverd. Hier kwam ik pas om 20.45 achter, omdat we toen pas aan eten toe kwamen. Geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de vestiging, alleen kreeg de hele tijd een bezet toon. Toen direct een bericht via FB messenger gestuurd, maar deze is ook nog niet gelezen. Hopelijk wordt er nog contact opgenomen en probeer ik het vandaag weer. Alles wat wel geleverd was, was heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Beste E.J, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl . Vermeld hierbij uw gegevens en deze review en wat er miste aan uw bestelling dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

RS
2 November 2024

Sushi 8 Sint-Michielsgestel is zeer aan te raden. De Surf en Turf biedt een mooie en zeer smaakvolle variatie. We hebben genoten.

Antwort von Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest RS! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Nienke
2 November 2024