Beoordelingen van Sushi 8 Sint-Michielsgestel

Recente recensies

4.0
Kaylee
14 juni 2025

We misten allebei de saus bij de pokebowl en ik had zonder zeewier en avocado besteld en dat zat er gewoon op

Glenda
5 juni 2025

Lekkere sushi en goede bezorging. Ze waren alleen de teryaki saus vergeten. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen om te vragen naar de teryaki saus, maar de telefoonlijn was continue bezet.

Alicja
3 juni 2025

Helaas ipv bestelde Carpacio Nigiri heb ik vandaag Avocado Nigiri gekregen...

John
1 juni 2025

We vonden de sushi teleurstellend. Het proefde niet vers en was niet zoals we normaal onze sushi eten.

Jeroen Blank
1 juni 2025

Voor de tweede keer 3 kwartier te laat terwijl er anders word uitgesproken aan de telefoon door Sushi 8

Boukje
30 mei 2025
Rianne
30 mei 2025
durrer
23 mei 2025
Murphy
22 mei 2025

Super kwaliteit. Hebben genoten

Patricia
22 mei 2025

Was uitstekend!

Fem
17 mei 2025

Lekkah

Carla van den Hurk
11 mei 2025

We vonden de Sushi droog. Zullen een andere Sushizaak kiezen

van de Ven
10 mei 2025

Prima sushi. Netjes bezorgd, alleen zaten de stokjes er niet bij.

Rob
7 mei 2025

Ik had het gevoel dat de favorite box al eventjes in de koeling heeft gestaan. Hierdoor vond ik de sushi te koud smaken.

Metel
4 mei 2025
M.
2 mei 2025

Bestellen hier vaak, altijd netjes bezorgd. Lekker qua smaak en ivm allergie moet ik vaak een aanpassing doen en dit is nooit een probleem. De surf en turfbox zijn wij grote fan van.

M
2 mei 2025

Zoals altijd weer heerlijk genoten van de lekkerste sushi! Keurig op het tijdstip bezorgd waar de voorkeur naar uitging en alles weer tot in de puntjes verzorgd!

Mieke
29 april 2025

Het eten was overheerlijk, ik een mijn 20 gasten hebben enorm genoten. Het zag erg ook prachtig uit, een grote bestelling zag er mooi uit op tafel.

Paul Klever
28 april 2025

Het was weer erg lekker en stond keurig op tijd klaar om af re halen.

Niels Pijnenburg
27 april 2025

snaxcks waren koud

Reactie van Sushi 8

Geachte Niels, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de snacks koud waren bij je bestelling. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ervoor zorgen dat we hier in de toekomst meer aandacht aan besteden, zodat je altijd van warme, verse gerechten kunt genieten. We hopen je snel weer te mogen bedienen en je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Ad pijnappels
26 april 2025
M. van den Bersselaar
25 april 2025

We hebben echt genoten van de kip-sushi's, zeer smakelijk en een mooie mix van smaken. Verzorgde presentatie!!

Corrie
21 april 2025
Jeroen
18 april 2025

Heerlijke Sushi zoals eigenlijk altijd, mooi op tijd bezorgd. En lekkere loempia's gekregen omdat we iets te vieren hadden. Tot de volgende keer

Reactie van Sushi 8

Geachte Jeroen, wij vinden het heel erg fijn om te horen dat u een tevreden beleving heeft gehad bij ons. Wij hopen u snel weer bij ons terug te zien!

Mariƫlle van der Borght
13 april 2025

Exact op tijd bezorgt. Goede sushi.

Annemie
11 april 2025

Heerlijke Shushi en snel bezorgd

C Hellen
10 april 2025

Heerlijk. Meer gember en wasabi graag.

Marion Hagemans
4 april 2025

De kwaliteit is uitstekend maar de rijst wordt meer terwijl de zalm, krab, wakame, sojabonen steeds minder worden.

Willeke
4 april 2025

Heerlijke sushi, mooie kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne
29 maart 2025
Johnny Schoonus
26 maart 2025

Eten is echt goed. Allen de hygiƫne van het gebruik van handschoenen snap ik niet echt. Als ze buiten staan te roken met dezelfde handschoenen en op haar telefoon staat te scrollen.

Johnny Schoonus
23 maart 2025
Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Coen
17 maart 2025

Geen bezorging, ik heb zelf moeten ophalen. Geen terugkoppeling, telefoon was niet opgeladen was het antwoord.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Coen, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Rik
16 maart 2025

Heerlijke schotel, surf en turf

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vjerana
28 februari 2025

Sushi was echt lekkeršŸ£ Top!

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Paul
26 februari 2025

Prima sushi, heerlijke chicken wings, op tijd klaar en vriendelijke mensen, top.

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Femke
23 februari 2025

Erg vriendelijke bezorgster

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Harold
22 februari 2025
Barbra
16 februari 2025

Shusi was goed alleen als je besteld tussen 18:45 en 19:00 is het pas klaar om 18:20

Reactie van Sushi 8

Beste Barbra, onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Van de steenoven
16 februari 2025

Heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Amelia
11 februari 2025

het eten was zoals altijd heerlijk en deze keer was de bezorging uitzonderlijk snel

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Angelique
9 februari 2025

Super service, net voor sluitingstijd nog besteld en de sushi was super vers en snel bezorgd. Dankjewel!!!

Reactie van Sushi 8

Wat een prachtige review! šŸ’– We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! šŸ£šŸ˜Š

Claudia
8 februari 2025

Top! Vers, snel bezorgd, heerlijk.

Reactie van Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Jean-Paul Schalken
2 februari 2025
Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vera
30 januari 2025

Goed

Reactie van Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Jackie
27 januari 2025
Reactie van Sushi 8

Wat een prachtige review! šŸ’– We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! šŸ£šŸ˜Š

Linda
24 januari 2025

Eten was heerlijk. Alleen jammer dat er voor de 3 x geen Japanse mayo bij bezorgd is wat we wel besteld hadden!

Reactie van Sushi 8

Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u toch genoten van uw sushi!

judith
24 januari 2025

Heerlijk, je proeft echt dat het vers is!

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Gerard
22 januari 2025

Bij een gerecht was de japanse mayonaise en teriyaki saus niet geleverd. Verder erg lekker, snelle en keurige bezorging.

Reactie van Sushi 8

Gerard, bedankt voor je positieve beoordeling. We zullen er op letten dat u de volgende keer uw volledige bestelling krijgt. Bedankt voor uw vertrouwen in Sushi Eight

Marion Hagemans
21 januari 2025

Jammer dat de wasabi en gember voortaan fabrieksmatig is verpakt. Dat komt de kwaliteit zeker niet ten goede.

Judith Van de langenberg
17 januari 2025

Super, lekker!

Reactie van Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Irma
12 januari 2025

Het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Hoi Irma, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Anja Hermans
2 januari 2025

Heel tevreden over de kwaliteit en bezorging. Een min puntje: de wasabi en gember worden voortaan geleverd in zakjes die zonder schaar niet open te krijgen zijn. Geen verbetering.

Carin Aarts
2 januari 2025

Na geplaatste bestelling om kwart over 5 ā€˜s-middags, gekozen voor ā€œzo spoedig mogelijk bezorgenā€. Helaas kwam de bestelling om half 9 ā€˜s avonds. Dus 3 uur en een kwartier moeten wachten. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, krijg steeds de bezettoon. Slecht dit !

Reactie van Sushi 8

Hoi Carin, wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor! Wij gaan dit terug koppelen naar het filiaal om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Wij willen u graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Zou u een mail met deze review en uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij u vanuit daar verder kunnen helpen? Mvg Team Sushi-Eight

Mark
2 januari 2025

Eten is niet bezorgd, maar opgehaald op eigen initiatief. Uiteindelijk was het anderhalf uur te laat.

Reactie van Sushi 8

Beste Mark, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Bas Leemans
1 januari 2025

Bestelling geplaatst rond 13:30 voor bezorging tussen 17:30 en 17:45. Om 18:15 was de bestelling er nog niet, vervolgens tussen 18:15 en 19:45 heb ik 15 (!) keer geprobeerd te bellen naar de vestiging. De telefoon is hierbij 0x opgenomen. Toen heb ik maar pizza besteld en pizza gegeten. Erna werd er om 20:13 uur de sushi alsnog bezorgd. Bijna 3 uur te laat en zonder enige communicatie. De sushi ziet er daarnaast slordig en afgeraffeld uit, deze heb ik maar in de koelkast geplaatst, want ik had nu al gegeten. Erg teleurgesteld over deze gang van zaken.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ron van pinxten
1 januari 2025

Bestelling zou tussen 17.30 en 17.45 bezorgt worden, om 18.45 na diverse keren proberen te bellen eigenijk jullie aan de telefoon gekregen, met de vraag wat de bestelling bleef. Gesprek was moelijk dat ik niet begrepen werd. Telefoon werd doorgeven, toen werd mijn vraag wel begrepen en eerst er gevraagd of ik het op mijn komen ophalen. Dat afgesproken, maar helaas daar een half uur weer moeten wachten. Doordat ik zelf goed oplette zag ik dat er nog een shusi bowl op de balie stond uiteindelijk de bestelling me genomen. Thuis aangekomen bleek dat hij toch niet compleet was de enige fry van € 7.50 ontbrak. De rest van de avond gƩƩn telefonisch contact kunnen krijgen. Wat daarnaast tegen valt is gƩƩn excuus, als alleen sorry. GƩƩn tegemoetkoming. Alles mijn inziens door een grote onderbezetting. Hoor graag van jullie.

Reactie van Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Gerber van Uden
1 januari 2025

Goede avond, was onze eerste keer dat we bij Sushi 8 bestelde & waren erg tevreden over de kwaliteit, wat wel als ontevreden ervaarde, was de bezorg tijd (17:30/17:45) er zat een warme item tussen (ebi fry), die waren koud toen mijn vriendin thuis kwam van haar werk 17:30, omdat het al 16:50 geleverd was, heb er iets van gezegd, het is druk kregen ik als opmerking terug. Met vriendelijke groet; Gerber van Uden

Marion Hagemans
27 december 2024

Ik vind het jammer dat de wasabi en gember voortaan in plastic zakjes fabrieksmatig verpakt is. Op deze manier is de kwaliteit minder.

M.kuijs
24 december 2024

Al het eten dat kwam koud aan. Jammer.

Claudia
21 december 2024

Gyoza was koud! Bezorger wist niet waar hij precies moest zijn. Erg jammer.

Danny
15 december 2024

Was weer lekker als altijd

Mandy
12 december 2024

De eight bowl was weer heerlijk en goed gevuld! Eten was op tijd,vriendelijke bezorger.

Claudia
12 december 2024
Albert Mohr
12 december 2024

wat een heerlijke schotel. Onze gasten vonden het ook bijzonder lekker.

Johnny Schoonus
8 december 2024
Murphy
5 december 2024

Helemaal super. Goede kwaliteit en heerlijk

Sinjorgo
4 december 2024

2 prachtig houten Sinterklaas boten gevuld met de meest fantastische sushi's. De kleinkinderen en opa en oma konden geen betere surprise wensen laat staan bedenken.

Marco
30 november 2024

Zoals altijd prima sushi en mooi op tijd klaar om opgehaald te worden. We blijven terugkomen!

Madelinde
24 november 2024

Om 17.15 een bestelling geplaatst. Zou geleverd worden tussen 18.15-18.30 (begrijpelijk dat het zo lang duurt, want het is een zondag avond). Echter was er om 18.35 nog niks. Toen ik belde werd er aangegeven dat de bestelling klaar stond en dat ze eraan kwamen. Wij wonen op 5 minuten rijden van de sushi 8 (achteraf had ik het beter kunnen ophalen, maar we hadden voor een keertje een luie zondag), dus ik dacht.. prima. Echter is de bestelling uiteindelijk pas na 19.00 uur bezorgd. Bezorger bood zijn excuses aan, netjes, maar daar koop ik niks voor. Hij gaf aan dat het druk was en ze maar met zijn 2e waren. Heel vervelend, dat snap ik, maar niet mijn probleem. Dan moet je desnoods die dag gewoon niet bezorgen. En de krokante garnalen bleken ook nog eens koud te zijn. Mail gestuurd met officiƫle klacht. Ik verwacht een passende compensatie, anders bestellen we hier zeker niet meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy v vught
24 november 2024
Ingrid
22 november 2024

Te laat.

Mandy
21 november 2024

Bestelling was iets later maar we kregen netjes een telefoontje om ons daarover in te lichten. De eight bowls waren heerlijk!!!

Schoot
11 november 2024

Sushi was lekker. De warme gerechten waren koud! Daar is t toch echt te duur voor:( bezorgtijd was 1 uur en 15 minuten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
10 november 2024

Jammer dat er toch kaas in zat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nienke
9 november 2024

Alles goed was weer lekker

EJ
9 november 2024

Na 9 maanden eindelijk week heerlijke sushi kunnen bestellen. Helaas werd de bestelling niet compleet geleverd. Hier kwam ik pas om 20.45 achter, omdat we toen pas aan eten toe kwamen. Geprobeerd telefonisch contact op te nemen met de vestiging, alleen kreeg de hele tijd een bezet toon. Toen direct een bericht via FB messenger gestuurd, maar deze is ook nog niet gelezen. Hopelijk wordt er nog contact opgenomen en probeer ik het vandaag weer. Alles wat wel geleverd was, was heerlijk!

Reactie van Sushi 8

Beste E.J, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl . Vermeld hierbij uw gegevens en deze review en wat er miste aan uw bestelling dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

RS
2 november 2024

Sushi 8 Sint-Michielsgestel is zeer aan te raden. De Surf en Turf biedt een mooie en zeer smaakvolle variatie. We hebben genoten.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft en alles naar wens is geweest RS! Bedankt voor deze positieve review en tot snel weer bij Sushi-Eight

Nienke
2 november 2024
Aniko Radics
31 oktober 2024

I am very satisfiedā­ļøā­ļøā­ļøā­ļøā­ļø

Maaike
29 oktober 2024

Altijd top, zonder uitzondering. Echt vers, romige zachte zalm en avocado. Heerlijk! Absolute aanrader Sushi Eight Sint-Michielsgestel.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor deze mooie review Mike! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en tot snel weer bij Sushi-Eight

Steen
28 oktober 2024

Eten kwam een uur te laat. Had zonder ui besteld ivm intolerantie, helaas zat er toch ui op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
28 oktober 2024

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike
28 oktober 2024
Ralph
21 oktober 2024

Waarom normaal de bestelling vaak erg laat is was deze nu een half uur te vroeg. Gelukkig was er al iemand thuis

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Teun
20 oktober 2024

Wij misten de sojasaus. Terwijl die er wel bij hoorde.

Margot
20 oktober 2024

Top

Arvine
19 oktober 2024
aidari
6 oktober 2024

Netjes laten weten als het wat later komt dat is altijd prettig !

Rianne
4 oktober 2024

De sushi is lekker vers en de gyoza’s worden pas gebakken als je het eten komt afhalen.

Maaike
28 september 2024

Altijd TOP!!

T.m
27 september 2024
Linda
25 september 2024

Bestelling was snel maar we hadden Japanse mayonaise besteld en kregen 3 bakjes spicy mayonaise. Hierdoor werd alles verpest!

Patricia
20 september 2024

Heerlijke pokebowl En vriendelijk bezorgd door luke !

Ad pijnappels
19 september 2024

Twee porties besteld Helaas maar twee stokjes een flesje saus en een potje wasabi

Roel
14 september 2024

Voor het eerst de surf & turf box geprobeerd en die was verrassend goed en zeer uitgebreid.

JE Vaessen
9 september 2024

Gewoon lekker!

Marion Hagemans
8 september 2024

De poke bowl wordt steeds kleiner.

Anoniem
3 september 2024

Twee pokebowls besteld. Helaas waren niet alle ingrediĆ«nten toegevoegd. Zowel de avocado bij 1 pokebowl vergeten en de krab was niet toegevoegd bij beide. Wat erg slecht is, is dat je €2,- extra betaald voor extra zalm. Vervolgens maar enkele stukjes zalm erbij krijgt in een klein plastic bakje (niet eens volledig gevuld).

Janneke
1 september 2024

Goede hoeveelheid en zeer goede kwaliteit! Compliment šŸ‘šŸ»

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen dat het gesmaakt heeft Janneke! Bedankt voor deze positieve feedback en tot snel weer bij Sushi-Eight