Beoordelingen van Sushi 8 Sint-Michielsgestel

Recente recensies

4.0
Marcel
gisteren

Na 10 bestellingen bellen ze nog steeds op het verkeerde adres aan. En dan de GPS de schuld geven. De straat bestaat al 23 jaar...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tamara
1 februari 2023

Was lekker maar echt koud . Mag n beetje lauw zijn

Mark
28 januari 2023

Wederom te laat en de warme gerechten daarom al koud. Verder smakelijk gegeten.

Liselotte
27 januari 2023

Helaas betaald voor extra zalm maar deze niet ontvangen.

J
27 januari 2023

Goed vers maar erg dik gesneden

Miriam
27 januari 2023
Leon
22 januari 2023

Was zeker lekker, en mooi op tijd bezorgd.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Leon! Tot snel weer bij Sushi-eight

Nadia
22 januari 2023
Debbie
21 januari 2023

Zo ontzettend lekker!!!!!!

Harm
20 januari 2023

Fantastisch lekker gegeten!

Susanne
15 januari 2023
JL
14 januari 2023

We bestellen regelmatig bij jullie en eigenlijk altijd op en top. Zojuist was het in een keer dramatisch dus laat het graag even weten aan jullie ter verdere verbetering en compensatie want prijs/kwaliteit was ver beneden maat maar bovenal gewoon verbaasd dat zo iets voorbij de quality check komt. Bestelnummer: 59208IAE Bezorgdatum: 13-01-2023 Observatie: - Late bezorging - Warme items waren koud - kip nuggets en tempura waren te lang gebakken, leek wel geen vulling meer in te zitten. - Gyrosa was hard/aangebrand en ook hier smaakloos. Koude gerechten waren top as always dus denk dat degene bij de frituur en bezorging wat aandacht verdient.

Reactie van Sushi 8

Wat vervelend om te horen! Onze excuses hiervoor. Zou u ons een mailtje met deze review en gegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij verder kunnen informeren en een gepaste oplossing kunnen bieden? Mvg Team Sush-Eight

Ingrid vd Westelaken
3 januari 2023
Daisy
2 januari 2023

We miste helaas ebi roll. Daar hadden we op verheugd dus echt een teleurstelling

Frans Van Der Waal
1 januari 2022

Het was weer heerlijk. Zeer smakelijk.

Reactie van Sushi 8

Goed om te horen! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Schouten
1 januari 2022
Anoniem
31 december 2022

Superkwaliteit, op tijd en ziet er mooi uit.

Frency
28 december 2022

He5 was super, enorm genoten!

Horsting
27 december 2022

Top op tijd en heerlijke sushi op 2e kerstdag , echt een aanrader ! We hadden een zeer complete surf & turf box, heerlijk !

Pia-may
21 december 2022
Ingrid vd Westelaken
18 december 2022

Heerlijke verse sushi gegeten. Veel keus , snelle vriendelijke bezorger . Was de eerste keer dat wij besteld hebben bij jullie maar zeker niet de laatste . Complimenten sushi - eight !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

-
18 december 2022
Imke
18 december 2022
Joni
16 december 2022
Jan Wijnhoven
12 december 2022

Heel veel rijst en heel weinig “beleg”

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbara
12 december 2022

Heerlijke sushi & bowls, snelle service! Goede prijs-kwaliteit.

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Barbara! Bedankt voor deze review, tot snel weer bij Sushi-Eight

Jessica
9 december 2022
Madeline
9 december 2022

Heerlijke sushi, snel bezorgd door aardige bezorger!

Anita van Zandvoort
4 december 2022

Smaak prima Hoeveelheid vis (tonijn en zalm) viel wel wat tegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
3 december 2022

2 uur op de Sushi moeten wachten. Dat is echt te lang. Bel dan even.

Susanne
27 november 2022

Het was weer heeeeerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
27 november 2022

Goedemorgen, sushi was koud. Weer is koud maar ik begrijp niet dat er per fiets bezorgd wordt zag ook een auto rijden. Recent verhuisd eerst woonden we in Vught en sushi van sushipoint nooit koud geleverd gehad en dat terwijl het kilometers gezien verder is. Wij bestellen wekelijks mss probeer ik het nog eens

Vd Nieuwelaar
26 november 2022

Bestelling was niet compleet.

Luc
25 november 2022

Slechte kwaliteit sushi en bezorging was 1 uur te laat.

T. Papenfuss
24 november 2022
AM
13 november 2022

Heerlijke verse maki, super

Anoniem
12 november 2022

Heerlijke sushi; op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Nick Venrooij
11 november 2022

Lekker gegeten. Ruim op tijd. En alles voldoende. We hadden 3 poke bowls. Alle 3 met extra topping. En een lekker sausje.

D
6 november 2022
Peter
31 oktober 2022

Perfect ,heerlijk kon niet beter Voor de eerste keer besteld maar zeker een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt Peter voor uw positieve feedback! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Casper van den Hout
30 oktober 2022

Wellicht hadden jullie een drukke zondag want normaal krijgen we alles altijd goed optijd en compleet. Maar deze bestelling was aan de late kant (20 tot 25 minuten) en ook de sausjes bij de warme 4 way snack mix waren vergeten. Dus zodoende laat ik van me horen, volgende keer beter want het was wel weer gewoon lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor je feedback Casper. Onze excuses hiervoor. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Lonneke
30 oktober 2022

We hebben al een aantal keren bij Sushi 8 (St. Michielsgestel) besteld en elke keer is het lekker en goed op tijd bezorgd. Top!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen Lonneke! Tot snel weer bij Sushi-Eight

Emmely
30 oktober 2022

Drie kwartier te laat! En dat was al de zoveelste keer

Mark van de Groenendaal
28 oktober 2022

Eten niks op aan te merken, beetje jammer dat er voor de 2e keer op rij dingen vergeten worden. Geen chilisaus, wasabi, gember, sojasaus

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw feedback. We gaan het in de gaten houden. Tot snel weer bij Sushi-Eight

Nathalie
25 oktober 2022
Monique
22 oktober 2022

Het was weer top!

Leo
19 oktober 2022

Heerlijke sushi, surf en turf schotel dit keer. Prima op tijd geleverd.

Monique
17 oktober 2022

Super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieters
16 oktober 2022

Heerlijke sushi Jammer dat de crispy chicken niet warm was

Wilma Steenbakkers
14 oktober 2022

Prima kwaliteit en snelle vriendelijke bezorging. Gekozen box had een mooie balans in de rolletjes. Zeker aan te bevelen.

G. Lammers
13 oktober 2022

Bezorging was heel stipt. Wij hadden een warm product, dit stond bovenop de bakjes met rauwe vis producten. Die waren daardoor lauwwarm. Misschien kan het warme product onderin de zak, of zelfs in een apart zakje erbij. Het was wel weer erg lekker.

GG
10 oktober 2022
Susanne
9 oktober 2022

Super lekker weer en precies op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger!

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Susanne! Team Sushi Eight

Ad pijnappels
8 oktober 2022

Top

Reginavanerp
7 oktober 2022

Nog voor de aangegeven tijd was het eten al bezorgd.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Regina! Team Sushi Eight

Corina
3 oktober 2022

Lekker! Op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Corina! Team Sushi Eight

Yvonne Kuijs
1 oktober 2022

Bezorging was erg laat.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Yvonne! Jammer te horen dat je bestelling te laat was, onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Cheyenne
19 september 2022

Sushi is lekker, maar bezorging is elke keer zo laat. Je geeft een tijd aan in de app, die word al later nadat je besteld. Voordat het bezorgd is ben je 2 uur verder, soms bellen ze dat ze eraan komt komen maar duurt altijd erg lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Cheyenne! Jammer te horen dat je bestelling te laat was, onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Chantal
19 september 2022

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Chantal! Team Sushi Eight

Irene
16 september 2022

Ziet er netjes uit, mooi op tijd, smaak erg vlak. Erg warm binnen in de zaak waar ook bereid wordt en vraag me dan ook af of dat wel oké is met alle verse ingrediënten.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Irene! Onze ingredienten worden altijd in de koeling bewaard. Team Sushi Eight

Janneke
5 september 2022

De bestelling was 50 minuten te laat!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Janneke! Jammer dat je bestelling te laat is geleverd. Onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Robin verouden
1 september 2022

Niet compleet had zalm bijbesteld bij poke a bowl garnaal maar dat er niet bij

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Robin! Jammer dat je bestelling niet compleet is, onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Cas
31 augustus 2022
Pennings
31 augustus 2022

De bestelling kwam mooi optijd.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Pennings! Team Sushi Eight

M
30 augustus 2022
Erica
28 augustus 2022

De sushi was weer heerlijk en lekker vers👌👌👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback, Erica! Team Sushi Eight

van der Steen
26 augustus 2022

toppie!

Hans Ninaber
22 augustus 2022

In de laatste 9 keer dat ik bestel is het jullie niet gelukt om de bestel zoals besteld te bezorgen. Vaak zitten de fouten bij de sausjes maar bij deze bestelling krijg ik een compleet andere rol dan besteld. Ik kan hier geen foto’s uploaden want dan had ik het kunnen tonen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Hans! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Diana
21 augustus 2022

Precies zoals verwacht. 👍🏼

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback Diana! Team Sushi Eight

C
19 augustus 2022

Gemakkelijk online besteld. Op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Geleverd op de afgesproken tijd. Lekker.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je positieve feedback! Team Sushi Eight

Uwe Neufeldt
15 augustus 2022
..
13 augustus 2022

18.45 verwachte bezorging. Om 18.25 netjes en bericht dat ze er binnen 15 minuten zouden zijn. 19.25 was de verzorgster er pas, geen idee waarom, maar de sushi was (waarschijnlijk hierdoor, andere keren wel goed) een beetje klef geworden.

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback! Jammer dat de bestelling niet naar wens is geweest en dat het te laat is geleverd. Onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

Jeroen
13 augustus 2022

Jammer dat jullie niet naar de opmerkingen kijken bij de bestelling. Bezorging was te laat Sushi is normaal heerlijk maar viel nu beetje tegen

Reactie van Sushi 8

Dankjewel voor je feedback, Jeroen! Jammer dat je bestelling niet naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat we je klacht netjes kunnen afhandelen? Alvast bedankt. Team Sushi Eight

D.
11 augustus 2022

Heerlijke verse sushi, iedere keer weer!!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw compliment, we hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

MJR
10 augustus 2022

Heerlijk gegeten!

twan
8 augustus 2022

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard
4 augustus 2022
anoniem
31 juli 2022
T. Papenfuss
28 juli 2022
Marijke
27 juli 2022
Dorothé Pijnenburg
24 juli 2022

Gisteren zat er een nog levende groene vlieg in een van de bakjes. Ik snap dat dit een ongelukje was en kan gebeuren, maar onze honger was op dat moment over. Verder eigenlijk altijd positief over kwaliteit en bezorging maar deze keer gewoon pech gehad.

Cromsigt
21 juli 2022

Heb nu al paar keer meegemaakt, dat de bestelling bijna 45 min te laat is. Dat vind ik niet kunnen, vooral niet als je aangeeft dat die tijd gaat lukken.

Sabrina gijsbers
20 juli 2022

2.5 uur moeten wachten op me eten....

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. -Team Sushi Eight

Ivo Tiebosch
18 juli 2022

Gewoon een lekkere pokebowl gehad, naar verwachting. Bezorging was een half uur later dan gepland.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick
17 juli 2022

1× Summer Vibes Box (NIEUW) € 39,80 1× 4-Way Snackmix € 13,50 Spicy Mayonaise, Teriyaki saus Besteld op een zondag. Deze bestelling hebben we geplaatst om 3 uur en aangegeven om kwart over 5 te willen eten. Nog voor kwart over 5 stond de bezorger op de stoep en de warme gerechten mooi warm en lekkere sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling, we hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

van Westerlaak
16 juli 2022

Het was erg lekkere sushi! Sommige stukjes waren behoorlijk groot en pastte net in ons mond hihi

Femke
16 juli 2022

Bezorging was veel te laat, zonder enig bericht. Telefonisch is Sushi 8 niet te bereiken. Binnen 2 uur heb ik op 4 verschillende momenten geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgenomen.

Iris
15 juli 2022

5 kwartier te laat, in de “wachttijd” niet bereikbaar over status vraag. Zijn zelf gaan rijden om het op te halen en op dat moment stonden jullie voor de deur. We hadden tijdstip ivm andere afspraken gepland. Kortom avond verziekt en 0 excuus dan alleen de opmerking dat er personeelstekort is. Was reactie op mijn opmerking dat andere gezinsleden nu bij sushi eight aangekomen waren. Had ook kunnen aanbellen en actief sorry kunnen zeggen ipv passieve houding, afleveren en nav mijn reactie (alsnog geen sorry) maar aan te geven dat hij er niets aan kon doen. Communiceer dan hadden wij zelf actie kunnen ondernemen of andere keuzes gemaakt.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. -Team Sushi Eight

Suzanne
14 juli 2022

Prima kwaliteit! Bezorging ging niet door vanwege tekort aan koeriers. Dat mocht de pret niet drukken! Ik zou daar zelf als bedrijf iets tegenover hebben gezet.

Saskia
3 juli 2022
Jeroen
2 juli 2022

Hele aardige bezorgster, Sushi was ook weer heerlijk

Anoniem
1 juli 2022

Het leek geen verse sushi. Geen lekkere sushi rijst. Oude vis. Viel erg tegen.

Anita
27 juni 2022

15 min te laat; dat kan gebeuren Vorige keer 45 min te laat; review geschreven omdat daarbij gevraagd was. Aangegeven dat ze zoveel te laat waren, aangehinkt dat ze contact mochten opnemen; niet gebeurd Helaas Tip; neem contact op als klant niet helemaal tevredenheid of haal de vraag weg of ze contact mogen opnemen Sushi is lekker Ik bestel er graag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw beoordeling, wij zullen uw tips in acht nemen en hier in het vervolg beter mee om gaan! -Team Sushi Eight

Ann-Marie van de Loo
23 juni 2022

Lekkere sushi gegeten, maar helaas geen wasabi en geen ingelegde gember geleverd. Alleen een kleine flesje soyasaus. :( jammer!

Nan
18 juni 2022

Last minute besteld, snel klaar en goede kwaliteit ❣️

Niels Pijnenburg
17 juni 2022

Eten was lekker, maar we miste een bakje tonijn

Dennis van der Aa
16 juni 2022

altijd veel te laat met levering. besteld 18.00 en kwamen wederom om 18.50 bezorgen

Van Eijk
15 juni 2022

Zou om 17:00 geleverd worden, rond 17:40 voor de deur en rond 18:00 melding/mail : uw bestelling is klaar

Daphne
12 juni 2022

De sushi was lekker. Helaas was de bezorging 3 kwartier te laat en ontbraken er ook nog dingen.

Bouwman
12 juni 2022

1 uur en 7 minuten te laat.

Yvonne
10 juni 2022

We vonden alles heel erg lekker dus genoten

Anita van Zandvoort
6 juni 2022

Ik bestel altijd graag bij jullie; sushi en Poke bowl; altijd lekker! Vandaag sushi Die leek minder smaakte hebben dan normaal (Extra jammer omdat ik eigenlijk trek had in een Poke bowl maar omdat ik vandaag alleen moest eten zou het bedrag te laag zijn voor bezorging) De sushi werd ook nog eens bijna 45 min te laat bezorgd

Luc
6 juni 2022

Al meerdere keren problemen gehad met de bezorging… Dit keer kwam de bezorger weer +- 25 minuten later dan het afgesproken bezorg moment.

Leo
6 juni 2022

Heerlijke sushi zoals altijd. Dit maal de crunch box. Lekkere smaken en veel aandacht voor detail.

Daisy
5 juni 2022

De bestelling was een uur te laat en daardoor was het warme eten koud geworden. We hadden sausjes besteld bij het warme eten, maar die hebben we niet gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

leon Vermeulen
5 juni 2022
Rob
4 juni 2022

Erg lekker, en netjes op tijd! Vriendelijke bezorger!

Marc
4 juni 2022

Weer geen soha saus en wasabi er bij. Zelfs nog voor gebeld. Ongelofelijk

Esther
3 juni 2022

Vlotte bezorger

Michel
29 mei 2022

Mooi op de afgesproken tijd Het eten was lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
29 mei 2022

Was wederom lekker. Poke bowl was ook erg lekker.

Rob
29 mei 2022

Mooi opgemaakte schaal. Netjes op tijd klaar en van goede kwaliteit.

Marc Verhagen
29 mei 2022

Weer geen soja saus en geen chili saus…..:(

Kees
27 mei 2022

Lekkere sushi en op tijd geleverd!

Janssen
26 mei 2022

Heel erg lekker en compleet

V S
25 mei 2022

Jammer dat tegenwoordig overal dezelfde saus op zit. Helaas is de soyasaus super pittig ineens.

Rasa
23 mei 2022

Complimenten! Snel bezorgd, alles vers en heerlijke combinaties 'mand box' 60 stuks! Echte aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.S.
22 mei 2022
Anita
20 mei 2022
Anita
15 mei 2022

Heerlijke Poke bowls

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie
11 mei 2022

Super lekker fijn dat naar vragen er zo min mogelijk saus overheen is gegaan waardoor de sushi lekkerder smaakt en je ook echt sushi proeft

Sips
8 mei 2022

De bestelling kwam drie kwartier te laat en heb er voor moeten bellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michiel Karsten
8 mei 2022

Fantastische smaken, combinaties zijn goed en zo vers als het maar kan. Absolutely one of the best. Dank voor deze verjaardagsmaaltijd.

Kees De Bie
5 mei 2022

Bij herhaling beloven jullie ruim eerder te bezorgen dan in werkelijkheid. Bestelling was 30 minuten later dan aangegeven.

Edwin
4 mei 2022

Meerdere keren hier besteld. Voor sushi takeaway gewoon goed. Komen vast weer terug hier.

Gino Koene
1 mei 2022
Jante
29 april 2022
Anja Hermans
28 april 2022

op Koningsdag Sushi besteld wat ruim 3 kwartier te laat bezorgd werd zonder ook maar enige excuses. Dat vind ik ronduit een slechte service.

Van de Loo
28 april 2022

De bestelling om 17u geplaatst voor bezorgen om 18.15. Ze kwamen helaas pas om 19.15, zonder excuses of compensatie. Niet handig als je met kleine kinderen zit te wachten op eten. Het eten was lekker en goed op smaak, maar de vis leek helaas niet super vers.

Anoniem
24 april 2022
Van vliet
23 april 2022

Was weer lekker

Estelle
23 april 2022

De bezorging was 20 minuten te laat en hoort optijd te zijn.. De krokante gebakken garnalen die ik had besteld waren lauw en horen warm te zijn. De bezorger was wel vriendelijk en de sushi was verder lekker.

Verkade
15 april 2022

Een bestelling van meer dan 60 euro. Bezorgen in één dorp verderop. 19.15 zou er bezorgd worden…werd zonder bericht een heel uur later. Warme gerechten waren lauw/koud en koude gerechten smaakte niet meer goed.

Van Giersbergen
14 april 2022

Smaak was prima, maar de sashima zalm had een visgeur en was waarschijnlijk niet erg vers meer. Hij viel ook niet erg goed in de maag.

van Alebeek
12 april 2022
Martijn
11 april 2022
Francis
10 april 2022

Pokebowl besteld, voornamelijk veel rijst en mais. Dat vult natuurlijk. De zalm was heel karig, teveel saus eronder. Wij zijn klaar met sushi eight.

Reactie van Sushi 8

Beste Francis, onze excuses. Wij hopen dat dit bij de volgende bestelling anders gaat. -team sushi 8!

Marijn van der Sluis
3 april 2022
Roos
2 april 2022
Gino
1 april 2022

Top sushi.

Angelique V.
27 maart 2022

Het was weer fantastisch, heerlijk gegeten en op tijd bezorgd. Bedankt weer.

Hanny van Wijk
27 maart 2022

Zoals altijd, erg tevreden

Geert smits
21 maart 2022

Was erg lekker

John Van vliet
18 maart 2022

Was vers en lekker

Judith
18 maart 2022

BBQ Fire Box besteld en deze was erg goed bij ons in de smaak gevallen. Vooral de krokante laagjes!

Reactie van Sushi 8

Beste Judith, wat fijn om te lezen dat het naar wens was. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Jolanda den Otter
15 maart 2022

Het was heerlijk!

Martijn
14 maart 2022

Goede sushi maar duurde meer dan een uur voordat de order er was. Bezorger was wel vriendelijk. :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beszte Martijn, wat vervelend dat u zo lang op uw bestelling moest wachten. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Monique
14 maart 2022
Anoniem
13 maart 2022

Super lekker, alleen jammer dat we geen ebi hadden maar zalm en geen gebakken uitjes erop hadden. Maar verder echt een super tent

Nick Venrooij
13 maart 2022

Op zondag besteld. Vooraf besteld om 2 uur en om 5 uur laten bezorgen. Om kwart over 5 werd het geleverd. Geen probleem want wat we hadden besteld was goed van smaak en was warm (Japanse kipnuggets). Dus voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard van der Horst
13 maart 2022

Ruim 45 minuten te laat En de kwaliteit was erg slecht

Reactie van Sushi 8

Beste Gerard van der Horst, wat vervelend om te horen dat het niet naar wens was. Wij hopen dit bij de volgende bestelling te verbeteren. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Robin
12 maart 2022

Was heerlijk!

Caroline van den Biggelaar
10 maart 2022

De zalm had niet veel smaak. De rest was heerlijk.

Regina van Erp
10 maart 2022

Niet van toepassing

Liesbeth viguurs
10 maart 2022

Of de bestelling nu over 210 of 24 vers gemaakte sushi's gaat, het maakt niet uit alles is subliem lekker en ultra mooi gemaakt. Ook de de bezorging staat als een huis.. alle lof en complimenten

Reactie van Sushi 8

Beste Liesbeth Viguurs, wat fijn dat het heeft gesmaakt. Graag tot de volgende keer!

Jens
9 maart 2022

Super!

A V
6 maart 2022

Bestelling was 40 minuten later dan verwacht. Een berichtje met aangepaste bezorgtijd is dan wel fijn. Sushi is lekker

Reactie van Sushi 8

Beste A V, onze excuses voor het langen wachten op de bestelling. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Daan
5 maart 2022

Allereerst: Qua kwaliteit is er zeker niks aan te merken! Ik heb wel 3 opmerkingen bij mijn bestelling: Om half 4 had ik al de bestelling geplaatst voor bezorging half 8, en het werd pas bijna een uur later bezorgd. Ook kon je van tevoren aangeven of je wel/geen sojasaus, wasabi, stokjes, gember e.a. zou willen. Ik had aangegeven geen wasabi en gember te willen, maar die waren wel geleverd, en de stokjes zaten er niet bij. Als laatste zou ik teriyaki saus krijgen bij een bepaald gerecht, maar ook die ontbrak. Wel heel lekker gegeten, maar jammer van de gemiste kansen om goede service te leveren...

Reactie van Sushi 8

Beste Daan, wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Ron Smits
5 maart 2022

Te duur voor de hoeveelheid en te laat met bezorging

Jeroen
4 maart 2022

Netjes op tijd zelfs nog iets eerder. Heerlijke sushi lekker vers. Zeker een aanrader

FCPM de Groot
4 maart 2022

We hadden de bestelling om 19:15 uur besteld en de bestelling was er tussen 20:45 a 21:00. Duurde veel te lang, bijna 2 uur. Ik moest zelfs bellen waar de bestelling bleef en bleek dat er een fout was gemaakt. Had verwacht dat wel iets ter compensatie was. Maar dat was niet het geval. 1 ster voor de bezorging is nog te veel.

Reactie van Sushi 8

Beste FCPM de Groot, wat vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan. Wij hopen dat dit niet meer voorkomt. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Rianne van Hulten
3 maart 2022
Eric Bakker
2 maart 2022

Zeer smakelijk en super vers

Daan
1 maart 2022

De sushi was goed maar heb er 2,5 uur op moeten wachten …. En de geschatte levertijd was ook ineens 45 min vertraagd

Margotdik@kpnmail.nl
26 februari 2022
Daan van Vught
22 februari 2022
Rob
20 februari 2022

Was lekker, en netjes op tijd

Frans Van Der Waal
16 februari 2022

De Salmonbox was onovertroffen wat ons betreft. Heerlijk.

Buijs
15 februari 2022

De kwaliteit van de sushi vind ik hier altijd top. De problemen met veel te late bezorging herken ik idd. Daarom gisteren om 07.30 besteld voor 18.45. Om 19.00 werd het bezorgd, dat kwartiertje is voor mij geen probleem. De prijs is wel enorm. Voor twee personen 92 euro. Kun je opzich ook best leuk voor uit eten.

Reactie van Sushi 8

Beste Buijs, fijn om te horen dat het lekker heeft gesmaakt. wat vervelend om te horen dat het eten niet op tijd was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Monique
15 februari 2022
Marloes
13 februari 2022

Super lekkere sushi.! :)

Nick
13 februari 2022

Bestelling met poke bowls, Japanse kipnuggets en gyoza. Alles goed op temperatuur en op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra
13 februari 2022

Heerlijke sushi, super vers gemaakt.

Gitte vissers
12 februari 2022

Echt super sushi! Goede service en een hele mooie zaak!! Super tevreden

Reactie van Sushi 8

Beste Gitte Vissers, fijn om te lezen dat het goed heeft gesmaakt. Wij hopen u snel weer te zien!

Fam. Spooren
11 februari 2022

Erg lekker en keurig netjes op tijd!

Jens
9 februari 2022
Bas
3 februari 2022
H S
3 februari 2022

Ben niet gewent dat het zo slecht is, de rijst koud de kip net nog beetje warm. De saus over de rijst vergeten, Het was dit keer echt slecht.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u niet tevreden met uw bestelling. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Jeroen
2 februari 2022
M. Schneider
26 januari 2022

Bestelling is 2 uur later dan bevestigde tijd bezorgd. Niet bereikbaar per telefoon om opheldering te vragen. Uiteindelijk een bevestiging per mail dat ons eten onderweg is. Jammer dat niemand de moeite deed om even te bellen en aan te geven dat er een personeelstekort is en te overleggen dat het eten later zal komen of om te vragen of wij het op zou kunnen halen als bezorging het probleem is. Helaas een verjaardagsetentje behoorlijk verpest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Smeets
26 januari 2022
Frank
24 januari 2022

Helaas, helaas, grote frustratie gisterenavond. Sinds lange tijd weer iets besteld bij Sushi8 Sint-Michielsgestel. De bestelling was maar liefst bijna 2 uur (!) uur na de aangegeven bezorgtijd geleverd en pas nadat wij daarover 2 maal gebeld hebben... De warme producten waren ook lauw/koud. Ik lees dat bij de reviews bijna standaard staat als reactie dat op zondag de bezorgtijden "wat langer kunnen duren vanwege drukte". Dit lijkt me een understatement. Laatste keer hier dus besteld, hoewel ik lokale ondernemers het beste gun.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Pieter Looijse
24 januari 2022

voor half acht besteld; mail: levering 10 voor acht; feitelijke levering half negen ofwel een uur te laat!!!! geen servetten; geen wasabi; geen gember; sashimi erg goed, rolls redelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Mark lutter
24 januari 2022

Mooi op tijd ,en zag er mooi en verzorcht uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
24 januari 2022

Ruim 2 uur moeten wachten op onze sushi. Zijn ook nog telefonisch onbereikbaar. Geen enkel excuus bij uiteindelijke bezorging. Nooit meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vaessen
24 januari 2022

Bezorging was ruim uur later dan aangegeven, bestelling was incompleet en ijskoud(loempia gyoza), extras zoals zalm en sausen ontbraken. Pokebowl was verder heerlijk zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. de Raad
24 januari 2022

Wederom veel te laat bezorgd. Op de site aangegeven om half 7 te bezorgen. Krijg ik per e-mail een bevestiging dat het om 7 uur komt. Dat is begrijpelijk. Half 8 nog geen eten. Geprobeerd te bellen. Constant kreeg ik de voicmail. Als het 06 nummer al overging, werd er niet opgenomen. Na 18 pogingen werd er om 8 uur opgenomen. Er werd aangegeven dat het druk was, omdat het zondag is. Dat snap ik, maar het is een kleine moeite om dit te laten weten. Het eten was er uiteindelijk iets voor half 9. De sushi was lekker, maar de kipspiezen en mini loempias waren koud. Ook de dame die bezorgde stond niet open voor kritiek. Kan ik me voorstellen, want ik zal niet de enige klant zijn die kritiek leverden. Dus wederom een teleurstelling. Dit was helaas niet de eerste keer, maar ben bang wel de laatste. Ik ben namelijk niet meer van plan om nogmaals te bestellen bij jullie. Doe iets aan jullie beschikbare bezorgtijd. Pas de hoeveelheid bestelling aan die een tijd kunnen aanklikken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Oorschot
24 januari 2022

Half 6 bestelt. Verwacht half 7. Geleverd 8 uur. Geen belletje, niet bereikbaar. Niet alle sushi was goed, lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick pijnappels
24 januari 2022

70 min te laat , en garnalen zaten er niet bij . 20 x gebeld maar werd gewoon niet meer opgepakt . Niemand meer te pakken gekregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes
23 januari 2022

Eten is altijd heerlijk! Laatste paar keer dat we hebben besteld 40-45 min langer moeten wachten op de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jammer
23 januari 2022

30 minuten te laat terwijl we het 2 uur van te voren besteld hadden

Richard van Kessel
18 januari 2022

Slecht telefonisch berijkbaar

Anoniem
17 januari 2022

De pokebowls zijn een stuk kleiner geworden terwijl de prijs hetzelfde is gebleven!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
17 januari 2022

Om 3 uur besteld voor leveren 18.00 uur. Om 18.30 wordt ik gebeld met excuses voor vertraging. Maar binnen 10 mn zou de bezorger er zijn. Uiteindelijk 19.00 geleverd. We bestellen regelmatig, nooit op tijd geleverd. Nu extreem te laat. Wat gaan jullie hiermee doen?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
15 januari 2022

Super Lekker

Van Lieshout
14 januari 2022

Fijn dat jullie nieuwe tasjes hebben waardoor sushi 8 verder uitgedragen kan worden en tevens jammer dat de eight bowl bakjes op hetzelfde moment verkleind zijn qua inhoud. Verder is de inhoud altijd zeer smakelijk, vers en fijn gesneden.

Martijn
10 januari 2022

Weer een lekkere sushi box!

Annemarie
9 januari 2022
Kim
9 januari 2022

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Ek
5 januari 2022

De sushi had weinig smaak. Tip!! Haal eens sushi bij Pomlai in St.mg dan proef je het verschil.

Ven
4 januari 2022

Normaal erg goede sushi, vandaag helaas wel een lange haar bij de gefrituurde kip (4-way snack mix). Niet echt fris...

Folkert
3 januari 2022

Smaak was prima maar de sushi erg massief en groot

Linda
1 januari 2021

Heerlijk gegeten en prima op tijd !

José
1 januari 2021

Erg lekker

Imke
31 december 2021

Opnieuw goed bezorgd en het was weer heerlijk! Kwalitatief goed eten, vers en smaakvol!

Manon
31 december 2021

ze waren 45 minuten te laat zonder even iets te laten weten. erg jammer.

Mayra Vorselaars
30 december 2021

Sushi was opnieuw heerlijk. Bezorging dit keer erg erg laat. Ruim 2 uur na bestellen pas bezorgd.

Johnny Schoonus
30 december 2021

Gewoon goed

Jochem
30 december 2021

Ik had bij het bestellen aangegeven dat we de afgelopen 2 orders steeds wat was vergeten,. Deze keer kwam order kwam 50 minuten te laat, maar, hier komt ie: deze was OVERVAL en fantastisch. Ze hebben hun foutje overweldigend goedgemaakt. Naast onze bestelling kregen we warme gyoza en 2 grote! bakken met sushi inside outs en maki. Echt fantastisch. Kunnen we een dag extra van genieten!

Mark
29 december 2021

Wederom 1 uur te laat.

Nathalie
28 december 2021

Jammer dat het bijna 1 uur te laat was. Maar de sushi was super

Veerle
27 december 2021

Kwaliteit is top zoals gewoonlijk. 2de kerstdag was wel een bijzondere bestelling. De bezorgster was betrokken bij een ongeval. Gelukkig alleen blikschade. Wat top dat collega’s meteen in actie kwamen. Zorgen dat alles goed was met de bezorger, mij bellen dat de bestelling later kwam. Snelle opvolging van het opnieuw maken van de bestelling en iets extra’s voor de late levering. Ik hoop dat de bezorgster niet al te veel is geschrokken. Nog fijne feestdagen!

Iris Maatman
26 december 2021
Kim
25 december 2021

Heel lekker gegeten! Verse sushi en goede service ! Ik had nog een nabestelling gedaan en gevraagd bij opmerkingen of ze deze bij mijn geplaatste bestelling wilde doen. Dit was prima ! Fijn!

Ezra kreeft
24 december 2021

Er was een opmerking bijgevoegd dat er gebeld moest worden bij aankomst. Dit hebben zij niet gedaan! Ook was de rijst veel te plakkerig. De ebi was absoluut NIET knapperig. Helaas niet lekker gegeten deze avond voor een groot bedrag. De sojabonen zat ook erg weinig smaak aan en er waren erg koud.

Heidema
24 december 2021
Lisa
24 december 2021

Heerlijk!

Floor
24 december 2021
Gerben
23 december 2021

Jammer dat er best veel eten gedeeld moet worden met maar één flesje soja.

Marjon Roovers
22 december 2021

Boor de 2e keer laten bezorgen! Beide keren netjes goed op de hoogte gehouden van status van bestelling. Op afgesproken tijd gebracht. Mooi opgemaakte schalen en super lekkere sushi! Voor herhaling vatbaar!👍

Jeroen
18 december 2021

Weer zoals altijd netjes op tijd. Heerlijke Sushi en zelfs aan onze meiden gedacht. Zeker tot de volgende keer

Nicolette
18 december 2021

Ruim 3 kwartier !! te laat bezorgd. Mijn gasten moeten laten wachten. Aantal keer gebeld met mobiele nummer dat op de website staat, maar werd niet opgenomen?! Besloten om voicemail in te spreken en gevraagd om contact op te nemen. Eveneens aan de bezorger van Sushi 8 gevraagd om mijn ongenoegen door te geven en om even contact met mij op te nemen. Tot nu toe niet gebeurd. Uitermate betreurenswaardig!!

Iris simons
17 december 2021

Zoals altijd heerlijk, maar de tonijn sushi was niet goed meer zat een vies smaakje aan

Bianca
12 december 2021

Bezorging 15 minuten te laat waardoor de chicken wings koud waren. Niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rianne
12 december 2021

Heerlijk en snel geleverd!

van Alebeek
6 december 2021

Top kwaliteit sushi, heerlijk gegeten. Volgende keer wederom Sushi 8.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
6 december 2021
Fa
5 december 2021

X

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma van Berkel
4 december 2021

Het was weer HEERLIJK 👍😍👍

Andrea Dekker
3 december 2021

Superlekker, bijzondere smaken en een goede prijs!

Meuris
29 november 2021

Was veel te laat en dus koud. Jammer want ik weet dat het beter is normaal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L
27 november 2021
Pia-may Gloudemans
24 november 2021
Maarten Boogaarts
22 november 2021

Zeer smakelijk en met zorg bereid. Kleine opmerking: de verhouding vis/rijst bij de nigiri-gerechten kan beter. Belangrijk verbeterpunt: duurzaamheid van de verpakking. Wat een berg plastic afval van één bestelling!

Reactie van Sushi 8

Dag mr. Boogaarts, bedankt voor uw review. We zullen uw puntjes in acht nemen! Wat betreft het plastic, daar willen we in de toekomst zeker verandering in brengen! Graag tot snel - Team Sushi Eight

Anjo
22 november 2021

Heerlijke sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
21 november 2021

Als bezorgtijd op de website 16.30 aangevinkt. In de mail stond verwachte levertijd 17.00. Echter was het eten er pas om 17.30

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dag Jeroen, i.v.m. de drukte kan de bezorgtijd vanuit het filiaal worden aangepast. We begrijpen dat dit niet altijd naar wens is, zeker niet als de bestelling dan alsnog een half uur later komt als aangegeven. We willen dit graag met u oplossen. Als u uw klacht mailt naar info@sushi-eight.nl pakken we deze daar verder op! - Team Sushi Eight

Murphy
21 november 2021

Super lekker en vers. Goede bediening.

Ninaber
21 november 2021

Prima service en kwaliteit

Rens
21 november 2021
/
20 november 2021

We hadden aangegeven het om 19u bezorgd te hebben en het kwam een half uur te vroeg.. kwam niet zo goed uit

Irene
20 november 2021

Helaas viel het dit x tegen, bezorging te laat dus warme gerechten koud en ook de sushi smaakte minder dan anders…

Reactie van Sushi 8

Dag Irene, dit vinden we vervelend om te lezen en daarom willen we u graag tegemoet komen. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl met daarin uw klacht? Dan pakken we het daar verder op - Team Sushi Eight

Burgt
18 november 2021
Wendy van Nistelrooij
16 november 2021

Heerlijk! Lekker veel keus. Goede kwaliteit.

Latifah
15 november 2021

super lekker eten en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Bibi Manon
13 november 2021

Super gegeten! Was echt heerlijk verse sushi. Volgende x weer Sushi 8!

Sven Kaspers
12 november 2021

45 minuten te laat

M Kuijs
12 november 2021

Bestelling kwam een uur te laat

Christel
12 november 2021
Steffie
8 november 2021
Kim
8 november 2021

De bestelling zou om 18.45 uur bezorgd worden, uiteindelijk was dit om 19.15 uur zonder enig excuus. De nigiri zalm en tonijn hebben we helaas weg gedaan, omdat er een vreemde nasmaak aan zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique Verhees
7 november 2021

Heerlijke sushi, snel bezorgd door een hele vriendelijke bezorgster.

Merel van de Veerdonk
3 november 2021

Bezorging was wat te laat, maar eten was erg lekker

Anja Hermans
2 november 2021

Wij hadden een aantal sushi met tonijn besteld en de 2 way Sashimi. De tonijn was slecht van kwaliteit. Erg vet en taaie stukjes erin. Zo slecht hebben we hem nog nooit gehad. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma van Berkel
30 oktober 2021

HEERLIJK de lekkerste sushi ❤

Mieke
29 oktober 2021

Super box met lekkere sushi. Perfect op afgesproken tijd.

Willemein
29 oktober 2021

Lekker

Eric
29 oktober 2021
Marjon
27 oktober 2021

Het was lekker, goed verpakt en netjes thuis bezorgd!

Carola van Oosterhout
24 oktober 2021

Goed van smaak, maar er mocht wat meer vis en vlees in zitten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
23 oktober 2021

Een aantrekkelijke aanbieding met leuke sortering . Goede prijs - kwaliteit verhouding

De Bie
22 oktober 2021

Mail: 17:02 verwachte bezorging 18:10 Mail: 17:41 uw bestelling is onderweg! Bezorgd: 18:55 Tot 18:35 gewacht daarna contact opgenomen 3x gebeld, zonder contact, 2x voicemail Sms gestuurd, 3x Nogmaals gebeld 18:50 contact, contact met bezorger gelegd, alleen een sorry, geen geen enkele sympathie. Bezorgster leeft mee en stelt voor om een korting de volgende keer te geven en neemt e-mail adres op. Eten was heerlijk, service zwak.

stephanie
21 oktober 2021

een uur telaat...

Jens
19 oktober 2021

Super!

Simone de Krijger
18 oktober 2021

Het was heerlijk

Brigitte
18 oktober 2021
Esther van Kaathoven
18 oktober 2021

Top was het eten , echt van genoten!

R. Vos
17 oktober 2021

Heerlijke sushi !!

yvonne
15 oktober 2021

De smaak was echt heerlijk wel veel van zelfde...

Max brand
14 oktober 2021
Anja Hermans
12 oktober 2021

Als je voor €50 sushi besteld verwacht ik er in ieder geval 2x gember en 2x soja saus bij. Ik vind 1 portie erg karig. jammer want voor de rest zijn we erg tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
9 oktober 2021

De special sushi was echt GEWELDIG!

Ineke
8 oktober 2021

We hebben ontzettend genoten van de sushi...vooral mijn kleindochter van 7 jaar is er op verzot...super.

Frieda
6 oktober 2021

Was heerlijk vers en gevarieerd. We hebben genoten van de sushi. Komen zeker terug.

Diana Rooijackers
6 oktober 2021

Was helemaal top!

Ylona
4 oktober 2021

Bezorging meer als een half uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
1 oktober 2021

Super lekkere sushi! Zeer goede kwaliteit en mooi op tijd klaar.

Angelina
30 september 2021

Het was overheerlijk aleen jammer dat er maar 1 sojasaus bij zat

Rick vd Heijden
27 september 2021

De kwaliteit was enorm goed, lekker! De bezorging was ruim een uur te laat, dat is niet wat ik verwacht wanneer je een tijd aangeeft voor de bezorging

Mark
27 september 2021
van Pelt
25 september 2021

Heerlijk!

Paul
25 september 2021

Meer da een uur later geleverd en dan ook nog verkeerd. Sushi was smaakte prima

Stef
24 september 2021
Pieter
18 september 2021