Avaliações de Sushi 8 Sint-Michielsgestel

Avaliações recentes

4.0
M
13 outubro 2025
Rik
12 outubro 2025

Heerlijk

Dineke
12 outubro 2025
Anne Der Kinderen
11 outubro 2025

We hebben ruim 2,5 uur moeten wachten. Twee keer telefonisch contact gehad waarop we heel onbeschoft behandeld werden. Zelfs 1x is de hoorn erop gehangen. Verder was de sushi die we uiteindelijk kregen wel erg lekker en was de bezorger erg vriendelijk.

.
11 outubro 2025

2.5 uur gewacht op de bestelling.. de sushi was prima, de gyoza’s waren koud. Nu al een aantal slechte ervaringen gehad.. erg zonde.

alexander beekwilder
11 outubro 2025
Dianne
11 outubro 2025
Geertje
5 outubro 2025

Top sushi.. 👌🏼😃

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rianne
3 outubro 2025

Lekker maar wel de sauzen vergeten

Heleen
27 setembro 2025

Wederom heerlijke sushi! Vriendelijk personeel.

Van uden
27 setembro 2025

Helaas was de sushi teleurstellend. Weinig smaak en niet heel vers. Nori was taai en rijst papperig.

van Eijk
26 setembro 2025

Heerlijke Sushi, Vriendelijke bezorger, en precies op gevraagde tijd !

Marlies
23 setembro 2025

Top!

judith
19 setembro 2025

Heerlijk vers, en perfect op tijd!@

Petra
15 setembro 2025

Heerlijke sushi. Vers gemaakt en snel bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jessica
14 setembro 2025

Heerlijke sushi! Altijd tevreden over de kwaliteit van het eten.

Anita
2 setembro 2025

Lekker

Lenny
31 agosto 2025
Johan
29 agosto 2025

Niet zo vers

Mieke Roos
18 agosto 2025

De favoriete box genomen heel lekker en bezorging netjes op tijd top👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Vivian
17 agosto 2025

We zijn zeer ontevreden over de communicatie rondom onze bestelling vandaag, deze kwam bijna een uur later dan dat als geplande bezorgtijd werd aangegeven. We wilden al contact opnemen nadat we zagen wat de geplande bezorgtijd was (dit is pas na betalen van de bestelling en dan kan je dus niet meer terug..), we vonden dit veel te laat ivm jonge kinderen en wilden de bestelling daarom annuleren, hier is alleen helaas geen mogelijkheid toe. Hebben herhaaldelijk gebeld, eerst bezet, later ging de lijn wel over maar kregen we geen gehoor. Uiteindelijk zijn we zelf naar de zaak gereden om te vragen naar de status. De bezorger die net met een aantal bestellingen op pad ging had onze bestelling er niet bij zitten zei hij, later bleek deze er wel gewoon bij te zitten. We begrijpen dat het soms erg druk kan zijn maar geen/onduidelijke/onjuiste communicatie zorgt voor een slechte ervaring.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rasa
17 agosto 2025

Suchi was heerlijk, kwaliteit goed, wij bestellen alleen bij suchi 8 nog :) aanrader!

Paul Klever
13 agosto 2025

Hartstikke lekker zoals altijd, supervers en op tijd klaar. Prima!

Elke
8 agosto 2025

Ik had al 2 dagen van te voren besteld en mijn bestelling was optijd en heerlijk!

Rob
8 agosto 2025
Van Berkel
7 agosto 2025

Was weer superrrrrrrrr lekker

Viveen
28 julho 2025

Een half uur te laat geleverd, daarbij waren de warme gerechten koud. Viel deze keer erg tegen jammer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi 8

Dankjewel voor je bericht en onze excuses voor de vertraagde levering en de koude warme gerechten. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is, vooral als je dit niet gewend bent van ons. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan kunnen we dit verder bespreken en zorgen dat je volgende bestelling beter verloopt. We hopen je snel weer te mogen verrassen met onze kwaliteit!

Kelly Vermeltfoort
27 julho 2025

Eten was erg lekker. Bezorgtijd was 18.30 echter hadden we onze bestelling om 19.15 nog niet ontvangen. Nadat we gebeld hadden werd er aangegeven dat we de bestelling maar af moesten halen. Uiteindelijk werd het alsnog bezorgd om 19.30. Ondanks de slechte communicatie waren we tevreden over het eten zelf.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi 8

Bedankt voor je feedback en wat fijn om te horen dat het eten lekker was! Onze excuses voor de vertraging en de slechte communicatie rondom de bezorging. We begrijpen dat dit niet de service is die je mag verwachten. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@sushi-eight.nl? Dan kunnen we het verder voor je oppakken. Hopelijk kunnen we je volgende bestelling weer helemaal naar wens maken!

Rianne van Hulten
26 julho 2025

Lekker

M.A.M Van Grinsven
23 julho 2025

Was 15 min te laat maar gecompenseerd met extra loempia's

Leo
17 julho 2025

Jammer dat de bestelling weer niet compleet is. Is al de 3e keer dat dit gebeurt. Erg slordig.

Elly
14 julho 2025

Het was heel lekker, alleen jammer dat we 3 verschillende sushi hadden besteld en maar 2 verschillende kregen, en de gratis chilisaus en Japanse mayonaise zat er niet bij. Verder mooi op tijd bezorgd en de kwaliteit was ook gewoon goed.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Linda
2 julho 2025

We werden gebeld dat de tonijn op was. Balen. Voor iets anders gekozen. Toen het eenmaal bezorgd werd was de bestelling niet compleet. Na een telefoontje werd het opgelost en niet kort daarna stond er een bezorger op de stoep met vers gebakken Ebi. Goed opgelost

Reacção a Sushi 8

Fijn om te horen dat het uiteindelijk goed is opgelost en dat je alsnog hebt kunnen genieten van verse Ebi! Bedankt voor je begrip en we doen ons best om het de volgende keer meteen helemaal goed te doen.

Monique
2 julho 2025
Francy
1 julho 2025
Anoniem
23 junho 2025

Komt allemaal te laat en de bestelling de dag erna kwam meer dan 1,5 uur later en stond nog steeds in de keuken dus hadden we afgebeld

Van Alebeek
23 junho 2025

Bezorging veel te laat, wel gebeld dat het later zou worden, maar vervolgens weer later dan afgesproken, bestelling uiteindelijk geannuleerd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joost
21 junho 2025

We hadden de Celebration Box. Die was goed met veel afwisseling. We waren met z'n drieën en hadden nog een volle portie over! Met dan genoeg die. Prijs vind ik prima

Inwoner Sint Michielsgestel
21 junho 2025

Was weer heerlijk 👍

Kooijmans
15 junho 2025

Helaas was de bestelling niet conpleet

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kaylee
14 junho 2025

We misten allebei de saus bij de pokebowl en ik had zonder zeewier en avocado besteld en dat zat er gewoon op

Glenda
5 junho 2025

Lekkere sushi en goede bezorging. Ze waren alleen de teryaki saus vergeten. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen om te vragen naar de teryaki saus, maar de telefoonlijn was continue bezet.

Alicja
3 junho 2025

Helaas ipv bestelde Carpacio Nigiri heb ik vandaag Avocado Nigiri gekregen...

John
1 junho 2025

We vonden de sushi teleurstellend. Het proefde niet vers en was niet zoals we normaal onze sushi eten.

Jeroen Blank
1 junho 2025

Voor de tweede keer 3 kwartier te laat terwijl er anders word uitgesproken aan de telefoon door Sushi 8

Boukje
30 maio 2025
Rianne
30 maio 2025
durrer
23 maio 2025
Murphy
22 maio 2025

Super kwaliteit. Hebben genoten

Patricia
22 maio 2025

Was uitstekend!

Fem
17 maio 2025

Lekkah

Carla van den Hurk
11 maio 2025

We vonden de Sushi droog. Zullen een andere Sushizaak kiezen

van de Ven
10 maio 2025

Prima sushi. Netjes bezorgd, alleen zaten de stokjes er niet bij.

Rob
7 maio 2025

Ik had het gevoel dat de favorite box al eventjes in de koeling heeft gestaan. Hierdoor vond ik de sushi te koud smaken.

Metel
4 maio 2025
M.
2 maio 2025

Bestellen hier vaak, altijd netjes bezorgd. Lekker qua smaak en ivm allergie moet ik vaak een aanpassing doen en dit is nooit een probleem. De surf en turfbox zijn wij grote fan van.

M
2 maio 2025

Zoals altijd weer heerlijk genoten van de lekkerste sushi! Keurig op het tijdstip bezorgd waar de voorkeur naar uitging en alles weer tot in de puntjes verzorgd!

Mieke
29 abril 2025

Het eten was overheerlijk, ik een mijn 20 gasten hebben enorm genoten. Het zag erg ook prachtig uit, een grote bestelling zag er mooi uit op tafel.

Paul Klever
28 abril 2025

Het was weer erg lekker en stond keurig op tijd klaar om af re halen.

Niels Pijnenburg
27 abril 2025

snaxcks waren koud

Reacção a Sushi 8

Geachte Niels, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de snacks koud waren bij je bestelling. Dit is uiteraard niet de ervaring die we willen bieden. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ervoor zorgen dat we hier in de toekomst meer aandacht aan besteden, zodat je altijd van warme, verse gerechten kunt genieten. We hopen je snel weer te mogen bedienen en je een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Het team van Sushi Eight

Ad pijnappels
26 abril 2025
M. van den Bersselaar
25 abril 2025

We hebben echt genoten van de kip-sushi's, zeer smakelijk en een mooie mix van smaken. Verzorgde presentatie!!

Corrie
21 abril 2025
Jeroen
18 abril 2025

Heerlijke Sushi zoals eigenlijk altijd, mooi op tijd bezorgd. En lekkere loempia's gekregen omdat we iets te vieren hadden. Tot de volgende keer

Reacção a Sushi 8

Geachte Jeroen, wij vinden het heel erg fijn om te horen dat u een tevreden beleving heeft gehad bij ons. Wij hopen u snel weer bij ons terug te zien!

Mariëlle van der Borght
13 abril 2025

Exact op tijd bezorgt. Goede sushi.

Annemie
11 abril 2025

Heerlijke Shushi en snel bezorgd

C Hellen
10 abril 2025

Heerlijk. Meer gember en wasabi graag.

Marion Hagemans
4 abril 2025

De kwaliteit is uitstekend maar de rijst wordt meer terwijl de zalm, krab, wakame, sojabonen steeds minder worden.

Willeke
4 abril 2025

Heerlijke sushi, mooie kwaliteit. Ga zeker vaker bestellen !

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rianne
29 março 2025
Johnny Schoonus
26 março 2025

Eten is echt goed. Allen de hygiëne van het gebruik van handschoenen snap ik niet echt. Als ze buiten staan te roken met dezelfde handschoenen en op haar telefoon staat te scrollen.

Johnny Schoonus
23 março 2025
Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Coen
17 março 2025

Geen bezorging, ik heb zelf moeten ophalen. Geen terugkoppeling, telefoon was niet opgeladen was het antwoord.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi 8

Beste Coen, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Rik
16 março 2025

Heerlijke schotel, surf en turf

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vjerana
28 fevereiro 2025

Sushi was echt lekker🍣 Top!

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Paul
26 fevereiro 2025

Prima sushi, heerlijke chicken wings, op tijd klaar en vriendelijke mensen, top.

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Femke
23 fevereiro 2025

Erg vriendelijke bezorgster

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Harold
22 fevereiro 2025
Barbra
16 fevereiro 2025

Shusi was goed alleen als je besteld tussen 18:45 en 19:00 is het pas klaar om 18:20

Reacção a Sushi 8

Beste Barbra, onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Van de steenoven
16 fevereiro 2025

Heerlijk!

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Amelia
11 fevereiro 2025

het eten was zoals altijd heerlijk en deze keer was de bezorging uitzonderlijk snel

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Angelique
9 fevereiro 2025

Super service, net voor sluitingstijd nog besteld en de sushi was super vers en snel bezorgd. Dankjewel!!!

Reacção a Sushi 8

Wat een prachtige review! 💖 We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! 🍣😊

Claudia
8 fevereiro 2025

Top! Vers, snel bezorgd, heerlijk.

Reacção a Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Jean-Paul Schalken
2 fevereiro 2025
Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Vera
30 janeiro 2025

Goed

Reacção a Sushi 8

Wat een fijn compliment! Graag tot snel!

Jackie
27 janeiro 2025
Reacção a Sushi 8

Wat een prachtige review! 💖 We doen ons best om altijd de beste kwaliteit en service te bieden, en het is geweldig om te horen dat het gewaardeerd wordt. Bedankt en hopelijk tot snel weer bij! 🍣😊

Linda
24 janeiro 2025

Eten was heerlijk. Alleen jammer dat er voor de 3 x geen Japanse mayo bij bezorgd is wat we wel besteld hadden!

Reacção a Sushi 8

Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u toch genoten van uw sushi!

judith
24 janeiro 2025

Heerlijk, je proeft echt dat het vers is!

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Gerard
22 janeiro 2025

Bij een gerecht was de japanse mayonaise en teriyaki saus niet geleverd. Verder erg lekker, snelle en keurige bezorging.

Reacção a Sushi 8

Gerard, bedankt voor je positieve beoordeling. We zullen er op letten dat u de volgende keer uw volledige bestelling krijgt. Bedankt voor uw vertrouwen in Sushi Eight

Marion Hagemans
21 janeiro 2025

Jammer dat de wasabi en gember voortaan fabrieksmatig is verpakt. Dat komt de kwaliteit zeker niet ten goede.

Judith Van de langenberg
17 janeiro 2025

Super, lekker!

Reacção a Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Irma
12 janeiro 2025

Het was weer heerlijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi 8

Hoi Irma, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en wij zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Anja Hermans
2 janeiro 2025

Heel tevreden over de kwaliteit en bezorging. Een min puntje: de wasabi en gember worden voortaan geleverd in zakjes die zonder schaar niet open te krijgen zijn. Geen verbetering.

Carin Aarts
2 janeiro 2025

Na geplaatste bestelling om kwart over 5 ‘s-middags, gekozen voor “zo spoedig mogelijk bezorgen”. Helaas kwam de bestelling om half 9 ‘s avonds. Dus 3 uur en een kwartier moeten wachten. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, krijg steeds de bezettoon. Slecht dit !

Reacção a Sushi 8

Hoi Carin, wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Onze excuses hiervoor! Wij gaan dit terug koppelen naar het filiaal om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. Wij willen u graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Zou u een mail met deze review en uw bestelgegevens kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl zodat wij u vanuit daar verder kunnen helpen? Mvg Team Sushi-Eight

Mark
2 janeiro 2025

Eten is niet bezorgd, maar opgehaald op eigen initiatief. Uiteindelijk was het anderhalf uur te laat.

Reacção a Sushi 8

Beste Mark, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Bas Leemans
1 janeiro 2025

Bestelling geplaatst rond 13:30 voor bezorging tussen 17:30 en 17:45. Om 18:15 was de bestelling er nog niet, vervolgens tussen 18:15 en 19:45 heb ik 15 (!) keer geprobeerd te bellen naar de vestiging. De telefoon is hierbij 0x opgenomen. Toen heb ik maar pizza besteld en pizza gegeten. Erna werd er om 20:13 uur de sushi alsnog bezorgd. Bijna 3 uur te laat en zonder enige communicatie. De sushi ziet er daarnaast slordig en afgeraffeld uit, deze heb ik maar in de koelkast geplaatst, want ik had nu al gegeten. Erg teleurgesteld over deze gang van zaken.

Reacção a Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Ron van pinxten
1 janeiro 2025

Bestelling zou tussen 17.30 en 17.45 bezorgt worden, om 18.45 na diverse keren proberen te bellen eigenijk jullie aan de telefoon gekregen, met de vraag wat de bestelling bleef. Gesprek was moelijk dat ik niet begrepen werd. Telefoon werd doorgeven, toen werd mijn vraag wel begrepen en eerst er gevraagd of ik het op mijn komen ophalen. Dat afgesproken, maar helaas daar een half uur weer moeten wachten. Doordat ik zelf goed oplette zag ik dat er nog een shusi bowl op de balie stond uiteindelijk de bestelling me genomen. Thuis aangekomen bleek dat hij toch niet compleet was de enige fry van € 7.50 ontbrak. De rest van de avond géén telefonisch contact kunnen krijgen. Wat daarnaast tegen valt is géén excuus, als alleen sorry. Géén tegemoetkoming. Alles mijn inziens door een grote onderbezetting. Hoor graag van jullie.

Reacção a Sushi 8

Beste, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Gerber van Uden
1 janeiro 2025

Goede avond, was onze eerste keer dat we bij Sushi 8 bestelde & waren erg tevreden over de kwaliteit, wat wel als ontevreden ervaarde, was de bezorg tijd (17:30/17:45) er zat een warme item tussen (ebi fry), die waren koud toen mijn vriendin thuis kwam van haar werk 17:30, omdat het al 16:50 geleverd was, heb er iets van gezegd, het is druk kregen ik als opmerking terug. Met vriendelijke groet; Gerber van Uden

Marion Hagemans
27 dezembro 2024

Ik vind het jammer dat de wasabi en gember voortaan in plastic zakjes fabrieksmatig verpakt is. Op deze manier is de kwaliteit minder.

M.kuijs
24 dezembro 2024

Al het eten dat kwam koud aan. Jammer.